M. Zahuranec (Eyerim): Ako sme takmer skrachovali a vďaka zmene stratégie sme dnes na 17 mil. EUR obratu
01:07:22

M. Zahuranec (Eyerim): Ako sme takmer skrachovali a vďaka zmene stratégie sme dnes na 17 mil. EUR obratu

25.02.2025

Započúvaj sa do príbehu, ako Martin Zahuranec aj vďaka skúsenostiami z Ázie rozbehol e-commerce biznis so slnečnými okuliarmi na Slovensku. Hnevali ho prestrelené ceny značkových slnečných okuliarov a preto spolu s Yass (spoluzakladateľka) založili Eyerim. Ich biznis si za 10 rokov prešiel veľkou transformáciou a dnes sa viac sústreďujú na výrobu a predaj dioptrických okuliarov on-line, čo je zásadná inovácia v tomto donedávna konzervatívnom segmente.V rozhovore sme prebrali Martinove začiatky, jeho štúdium vo Viedni, stáž v Ázii, až po založenie Eyerim-u, hľadanie investorov a Martinov osobný rozvoj. Ak ťa zaujíma, kedy a ako hľadať investorov, tento podcast ťa určite bude baviť.V rozhovore sa dozvieš:0:00 Úvod1:49 Zaujíma ma aj ako si začínal s e-shopom, viem, že si v minulosti naberal skúsenosti aj v Ázii, povedz nám o tomto období.13:33 Vedel si od začiatku, že budeš podnikateľ alebo ako vyzeral tvoj vývoj v tomto smere? Mňa teraz baví skúmať u podnikateľov aj korene, mal si nejaké podnikateľské vzory v rodine alebo okolí?18:08 Aké sú aktuálne čísla Eyerimu z hľadiska obratu, počtu krajín a počtu zákazníkov?26:34 V minulosti ste viackrát raisovali kapitál, čo bol hlavný dôvod a kedy je podľa teba dobrý timing na hľadanie investorov?30:58 Dnes máte pomerne komplikované zloženie spoločníkov s viacerými fondmi, nespôsobuje to komplikácie pri rozhodovaní a strategickom smerovaní firmy?33:41 Čo je kľúčové v rámci celého procesu hľadania a výberu investorov, na čo si dať pozor?45:02 Ako si dnes majiteľ firmy dokáže reálne spočítať valuáciu, na ktoré metriky sa investori pozerajú primárne?53:55 Čo je aktuálne tvoja vízia s firmou, smerujete k exitu?56:29 Ako vyuzivate nastroje AI vo firme?58:02 Ako sa ty osobne rozvíjaš a vzdelávaš? Využívaš aj nejaký mentoring/coaching?1:04:11 Vieš poradiť nejaké dobré knihy/podcasty/ľudí, ktoré ťa najviac ovplyvnili v poslednej dobe?👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:PacketaBluewebCorlonezBesteronSleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na kontakt@michalkral.sk a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.