👑 V. Darák (Vielendark): Prečo a ako automatizovať, segmentovať a personalizovať e-mail marketing
01:11:21

👑 V. Darák (Vielendark): Prečo a ako automatizovať, segmentovať a personalizovať e-mail marketing

07.03.2024

👑 Keď konzultujem majiteľov e-shopov, veľmi často ma pri e-shopoch prekvapí, že vôbec alebo len veľmi základne využívajú možnosti e-mail marketingu. Pritom to vie byť jeden z najziskovejších kanálov a hlavne podporuje budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi a opakované nákupy (retencia). Zároveň je už dnes pomerne jednoduché nastaviť rôzne automatizácie, segmentácie a personalizácie a zvýšiť tak efektivitu aj užívateľský zážitok na strane zákazníka. O tom, prečo a ako využívať e-mail marketing aj vo vašom e-shope, som sa rozprával s Vladom Darákom, majiteľom agentúry Vielendark, ktorá spravuje e-mailové kampane pre klientov ako Dedoles, Eyerim, Powerlogy d ďalších. V rozhovore sa dozviete: 00:27 Čomu sa ako firma venujú a aký je ich prístup? 02:02 Primárne sa venujú e-mail marketingu a automatizácii, čo všetko si pod tým máme rozumieť? 03:37 Väčšina e-shopov dnes "nejako" robí e-mail marketing. Aký je hlavný rozdiel medzi tým úplne základným levelom a najpokročilejšími nástrojmi/stratégiami, ktoré realizujú? 13:12 Podľa čoho si vybrať vhodnú platformu na e-mail marketing/automatizáciu? S ktorými platformami pracujú a prečo? 17:35 Ako dnes najefektívnejšie budovať a rozširovať DB pre e-mail marketing? Aké taktiky Vlado odporúča? 27:08 Aká je optimálna postupnosť krokov od nastavenia stratégie až po odoslanie prvých mailov? Ktoré momenty sú rozhodujúce pre úspešnosť a ziskovosť celého e-mail marketingu? 36:20 Čoraz väčším problémom v on-line marketingu sú dáta. Ako obmedzovanie cookies ovplyvňuje konkrétne e-mail marketing a aké sú možnosti riešenia? 40:56 Keď sa bavíme o segmentácii a personalizácii v e-mail marketingu, aký Vlado odporúča k tomu zvoliť prístup? Sú nejaké prípady, kedy personalizácia nedáva zmysel? 44:42 Čo všetko by Vlado v rámci e-mail marketingu odporúčal automatizovať? 47:48 Ako by mal správne vyzerať report od markeťáka/agentúry k výsledkom e-mail marketingu? Ktoré metriky sú kľúčové? 52:55 Existujú nejaké benchmarky z pohľadu Open-rate a Click-rate? Ako zistím, či som na tom dobre s mojim e-shopom? 59:14 Aké typy mailov/mailingov fungujú najlepšie z hľadiska predaja? Aká frekvencia mailov je optimálna a podľa čoho sa rozhodovať, kedy emaily posielať? 1:03:55 Na komunikáciu so zákazníkmi vieme využiť aj iné kanály ako e-maily, aké ďalšie možnosti by mohli e-shopy zvážiť? 1:05:57 Kde Vlado vidí celý e-mail marketingový biznis v horizonte 3-5 rokov? 1:09:40 Ako sa Vlado osobne vzdeláva a rozvíja? Vie odporučiť nejaké dobré podcasty, knihy, kurzy, firmy z oblasti e-mail marketingu / automatizácie na sledovanie? 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: ExpandecoPacketaBluewebvshosting Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.