👑 J. Džmura: Chyby e-shopov, e-commerce platformy, logistika, finančné riadenie, e-mail marketing
01:16:47

👑 J. Džmura: Chyby e-shopov, e-commerce platformy, logistika, finančné riadenie, e-mail marketing

05.02.2024

👑 Jakub má za sebou viac ako 12 rokov skúsenosti v e-commerce biznise. Pracoval pre Panta Rhei, Bepon, Bloom Robbins a aktuálne rozbieha e-mail marketingový projekt Lemonito. V rozhovore zosumarizoval najčastejšie chyby, s ktorými sa stretol v e-shopoch, ale najmä zazdieľal jeho skúsenosti pri výbere e-commerce platformy či riešení logistiky, Taktiež zazdieľal ukážkovú výsledovku pre finančné riadenie a dal dokopy odporúčania pre e-mail marketing. 🎥 V rozhovore sa dozvieš: 00:41 Aká je Jakubova cesta v rámci e-commerce biznisu, aké role a v ktorých projektoch zastával? 2:14 Ktoré kľúčové veci vypozoroval v e-shopoch? Čím sa odlišujú tie megaúspešné od tých menej úspešných? 11:29 Aké strategické chyby zaregistroval v rámci svojho pôsobenia? 14:13 Jakub má skúsenosti s e-shopmi na rôznych platformách, ako by zosumarizoval výhody/nevýhody krabicových riešení vs. open-source vs. custom development? 21:14 Podľa čoho by odporúčal dnes vyberať majiteľom firiem správnu e-commerce platformu? Čo by mali byť tie kľúčové otázky? 24:57 V projektoch riešil dosť logistiku, aký je jeho názor na interný sklad vs. fulfillment? Výhody/nevýhody jedného či druhého riešenia? 28:06 Aké konkrétne projekty v rámci logistiky riešil a čo sa pri tom naučil? 30:20 Veľa e-shopov nemá dobre nastavené finančné plánovanie a riadenie firmy. Aký odporúča postup a nástroje, ako dostať finančné riadenie e-shopu pod kontrolu? 45:40 Kde sa najviac rozhoduje o ziskovosti e-shopov a aké najrýchlejšie cesty zvýšenia ziskovosti by odporúčal? 48:25 V poslednej dobe sa Jakub focusuje primárne na e-mail marketing. Kam sa táto problematika posunula za posledných 10 rokov? 50:40 Ktoré najefektívnejšie e-mailové stratégie/taktiky by Jakub odporučil z pohľadu investovaný effort vs. generovaný obrat/zisk? 54:22 Veľká téma posledných rokov je automatizácia, čo všetko by Jakub odporúčal automatizovať a ako? 55:22 Ktoré sú dnes kľúčové parametre úspešnosti a ziskovosti e-mail marketingu? Podľa čoho vyberať vhodnú e-mail marketingovú/CDP platformu? 1:04:26 Jakub pracoval na projektoch firiem, ktoré majú silnú retailovú sieť, kedy kamenné predajne dávajú zmysel a ako by mali byť optimálne prepojené s on-line aktivitami? 1:09:01 Ako vidí celkový vývoj v e-commerce počas uplynulých a najbližších rokov? Ako veľmi zmenia celý trh marketplace-y (Kaufland, Allegro, Heureka košík, Alza trade...) 1:12:50 Na záver, aké 3 odporúčania by dal majiteľom e-shopov, ktorí riešia, ako zvýšiť ziskovosť svojich biznisov a zároveň zvýšiť konkurencieschopnosť? 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: Expandeco: https://www.expandeco.sk Packeta: https://www.packeta.sk Blueweb: https://www.blueweb.sk vshosting: https://www.vshosting.cz

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.