Martin Lazarčík (Corlonez): Ako začať s riadením financií e-shopu v roku 2025?
42:20

Martin Lazarčík (Corlonez): Ako začať s riadením financií e-shopu v roku 2025?

pred 3 dňami

Keď konzultujem majiteľov e-shopov, v praxi sa často stretávam s tým, že majiteľ e-shopu často len "konštatuje" finančné výsledky a aj to, s veľkým časovým odstupom. V extrémnych prípadoch zistí svoju ziskovosť až po skončení roka pri podávaní daňového priznania.

A to prakticky znemožňuje aktívne počas roka reagovať na prípadné výkyvy a negatívny (či naopak pozitívny) vývoj kľúčových finančných ukazovateľov. Na druhej strane top e-shopy majú vopred stanovený rozpočet, majú nastavené finančné ciele a na dennej báze sledujú ich plnenie. Každý deň tak vedia, koľko zarobili na marži a koľko potrebujú zarobiť do konca mesiaca na pokrytie fixných nákladov. O tom, ako začať s riadením financií e-shopu a dostať tak pod kontrolu kľúčovú stránku firmu, som sa rozprával s Martinom Lazarčíkom, CEO firmy Corlonez, v ktorej sa zameriavajú na externé riadenie financií a vedenie účtovníctvva pre malé a stredné e-shopy. 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀

Projekt Eshopový kráľ podporujú:

Packeta

Blueweb

Corlonez

Besteron


Sleduj nás na sociálnych sieťach:

LinkedIn

Instagram

TikTok

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.