Ako instacash BNPL pomáha globálnym značkám a lokálnym obchodníkom regionálne rásť? (EN)
44:58

Ako instacash BNPL pomáha globálnym značkám a lokálnym obchodníkom regionálne rásť? (EN)

23.04.2025

BNPL je skratka pre Buy Now, Pay Later, čiže takzvané odložené platby v e-shopoch. Zákazníkom e-shopov umožňuje odložiť platbu za tovar, resp. rozložiť platbu na viaceré splátky. To pomáha zvyšovať mieru konverzie v e-shopoch, priemernú hodnotu objednávky (AOV = Average Order Value) a spokojnosť zákazníkov.V západnej Európe a Škandinávii je BNPL metóda veľmi populárna a v posledných rokoch sa začína postupne etablovať aj v strednej Európe.

Instacash je maďarská firma, ktorá má ambíciu byť popredným BNPL hráčom na Slovensku a v Česku a v rozhovore sme detailne rozobrali výhody tejto metódy pre e-shopy aj koncových zákazníkov.

Ak hľadáš spôsoby, ako zlepšiť výkonnosť tvojho e-shopu, určite odporúčame vypočuť si tento rozhovor.

V rozhovore som vyspovedal:

Tomáš Antal - Co-Founder, Chief Technology Officer

Geza Bruzsa - Co-Founder, Chief Executive Officer

Mark Kitli - Co-Founder, Chief Business Officer

V rozhovore sa dozvieš:

0:00 Úvod

0:48 Chalani, pre tých, ktorí ešte nepoznajú Instacash – môžete nám priblížiť váš príbeh a ako ste objavili túto biznis príležitosť?

2:44 Poďme sa porozprávať o BNPL vo všeobecnosti. Prečo by mal zákazník využiť možnosť odloženia platby (BNPL) pri nákupe na e-shope?

5:28 A aké výhody prináša BNPL riešenie pre samotných obchodníkov?

8:53 Ako populárna je možnosť BNPL na európskom e-commerce trhu?

10:43 Poďme k Instacash – ako sa vám darí na maďarskom trhu? (počet obchodníkov, objednávok...)

18:42 Aké máte ambície na slovenskom e-commerce trhu a koľko e-shopov už vašu službu využíva?

22:42 V regióne pôsobí viacero BNPL poskytovateľov. Ako si vybrať toho správneho pre môj e-shop?

26:43 Aký je proces integrácie Instacash do e-commerce platformy? Máte už pluginy pre Shoptet, Shopify, WooCommerce, Prestashop a podobne?

29:17 Prešiel som si niekoľko prípadových štúdií na vašej webovej stránke. Aké výsledky môžu obchodníci zvyčajne očakávať po integrácii Instacash?

38:05 Ak chcem implementovať Instacash do svojho e-shopu, kde mám začať?

41:52Aká je dlhodobá vízia Instacash? Kde vidíte svoju službu o 3 až 5 rokov?

👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀

Projekt Eshopový kráľ podporujú:

Blueweb

Corlonez

Sleduj nás na sociálnych sieťach:

LinkedIn

Instagram

TikTok

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na kontakt@michalkral.sk a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.