
Radka Laky (Packeta): Ako budovať špičkový zákaznícky servis s AI a ľudským prístupom
💡 V tomto rozhovore sme nahliadli do zákulisia zákazníckeho servisu v Packete, ktorý vedie Radka Laky – skúsená líderka, ktorá vedie tím o 30 ľudoch, ktorí mesačne spracujú spolu vyše 25 000 hovorov. 👩💻 Rozobrali sme, na akých pilieroch funguje zákaznícky servis v Packete, čo je kľúčové pri riadení tímu a aké vlastnosti musí mať človek, ktorý chce byť dlhodobo úspešný na pozícii operátora. Radka prezradila aj to, ako prebiehajú pohovory a onboarding, a prečo je dôležité, aby firmy investovali do rozvoja svojich ľudí.🤖 V rozhovore sme sa dostali aj k trendom – ako Packeta využíva voicebota a akú úlohu zohráva automatizácia a AI v budúcnosti zákazníckeho servisu. Na záver Radka pridala praktické tipy pre e-shopy, ktoré chceli zlepšiť svoju zákaznícku skúsenosť, a prezradila aj svoje inšpirácie – od kníh cez podcasty až po eventy, ktoré ju posúvajú ďalej.V rozhovore sa dozvieš:0:00 Úvod0:26 Aká bola tvoja profesijná cesta na pozíciu vedúcej oddelenia zákazníckeho servisu v Packete, lídrovi doručovania na Slovensku? Čo ťa na tejto práci najviac baví?4:23 Na akých pilieroch funguje oddelenie zákazníckeho servisu v Packete?7:26 Čo je kľúčové pri zákazníckom servise z pohľadu riadenia tímu?11:37 Aké vlastnosti a schopnosti by mal mať kvalitný operátor, aby vedel robiť túto prácu "kvalitne" a dlhodobo?13:13 Ako prebiehajú pohovory na pozíciu operátora v Packete?14:32 Ako prebieha onboarding nových operátorov v Packete?15:53 Patríte medzi prvé firmy na Slovensku, ktoré začali na zákazníckom servise využívať voicebota. Ako sa pozeráš na trend čo najviac procesov na zákazníckom servise riešiť pomocou automatizácie a AI?17:24 Prečo je pre firmy dôležité, aby oddelenie zákazníckeho servisu obsadili skutočne kvalitnými ľuďmi a investovali do ich kontinuálneho vzdelávania a zlepšovania ich komunikačných či mäkkých zručností?20:17 Čo by si poradila iným firmám alebo e-shopom, ak chcú zlepšiť svoj zákaznícky servis alebo zákaznícku skúsenosť?22:20 U ktorej firmy vnímaš, že má dobre vybudovanú zákaznícku linku?23:38 Ako sa vzdelaávaš? Vieš odporučiť knihu, podcast alebo event, ktorý ťa zaujal?👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:BluewebCorlonezTatrapay+E-commerce SlovakiaSleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na kontakt@michalkral.sk a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.
Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.