Martina Dudová (Kvitok) / Imrich Kovaľ: Ako urobiť s e-shopom 600 000 EUR zisk pri 2 mil. EUR obrate
01:39:23

Martina Dudová (Kvitok) / Imrich Kovaľ: Ako urobiť s e-shopom 600 000 EUR zisk pri 2 mil. EUR obrate

09.09.2025

✨ Príbeh značky Kvitok je dôkazom, že aj z Humenného sa dá vybudovať silná lovebrand značka. Martina Dudová začínala ako milovníčka prírodnej kozmetiky, ktorá chcela priniesť kvalitné produkty s vlastnou dušou. Značka dnes stojí za viac ako 350 produktami, získala 12 000+ recenzií a vybavila 160 000+ objednávok. 🌱💄🚀

Spolu s Imrom Kovaľom, biznis developerom a strategickým partnerom, dokázali nastaviť komunikačnú aj e-commerce stratégiu, ktorá Kvitok posunula medzi najúspešnejšie slovenské značky. Ich príbeh je o inováciách, odvahe ísť vlastnou cestou a schopnosti tvoriť hodnoty, ktoré si zákazníci zamilujú. Ocenenia ako Mladý inovatívny podnikateľ 2019 či nominácia na EY Podnikateľ roka 2023 sú len potvrdením tejto cesty. 🏆💡🌍

V rozhovore sa dozvieš nielen o začiatkoch, ale aj o expanzii na zahraničné trhy, výzvach vo výrobe, budovaní lojality zákazníkov a trendoch, ktoré ovplyvnia budúcnosť e-commerce aj kozmetiky. Ak ťa zaujíma, čo stojí za úspechom značky Kvitok a aké rady má jej zakladateľka pre e-shopárov, toto video si nesmieš nechať ujsť. 📈📦👩‍💻

V rozhovore sa dozvieš:0:00 Úvod1:30 Prečo ste sa rozhodli ísť cestou vlastnej výroby namiesto predaja cudzej kozmetiky?Aké výhody a nevýhody má podľa teba vlastný produkt vs. resell iných?12:37 Čo boli zlomové momenty v doterajšej histórii firmy, ktoré vás najviac posunuli?24:34 Na akej platforme beží váš e-shop dnes a aké zmeny plánujete v tomto smere?31:35 Ktoré predajné kanály využívate a aký je váš business model? (B2C vs. B2B, resp. kontrahovaná výroba)57:10 Ktoré marketingové kanály vám priniesli najväčší rast obratu (a ktoré naopak nefungovali)?1:20:18 Ako sa zmenila vaša rola od začiatkov (one-woman show) po súčasnosť? Ako riadite tím – výroba, marketing, e-shop, zákaznícka podpora?1:33:03 Keby ste dnes začínali od nuly, čo by ste urobili inak?Čo by ste odporučili e-shopom, ktoré chcú vybudovať silný lovebrand?

👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:BluewebCorlonezTatrapay+E-commerce SlovakiaSleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na kontakt@michalkral.sk a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.