R. Rodriguez / M. Čakajda: Ako získať nové emailové kontakty a zvýšiť tržby s platformou Almalio?
45:15

R. Rodriguez / M. Čakajda: Ako získať nové emailové kontakty a zvýšiť tržby s platformou Almalio?

06.11.2024

Za ostatný rok prišlo na e-commerce trhu vplyvom viacerých faktorov (nástup marketplace-ov, inflácia, príchod medzinárodných e-shopov) k rapídnemu rastu cien reklamy v rámci Google/Meta Ads (až do 40 % medziročne). To nabúralo profitabilitu obrovského množstva e-shopov a tie sú tak nútené hľadať alternatívne cesty, ako získavať nových zákazníkov a nestratiť trh.V tejto dobe je e-mail marketing jedným zo strategicky dôležitých kanálov, ktorý máte plne pod kontrolou a ktorý dokáže generovať v top e-shopoch až desiatky percent obratu s veľmi vysokou maržou.

Ako ale naberať rýchlejšie mailovú databázu, keď mám relatívne malú návštevnosť? Raul s kolegami vymysleli platformu ALMALIO, vďaka ktorej si viete legálne zdieľať mailové kontakty na potenciálnych zákazníkov s inými e-shopmi a získať tak veľmi kvalitnú databázu.Viac o projekte ALMALIO aj o právnom pozadí tejto témy mi v rozhovore prezradili:

Raul Rodriguez (Co-Founder ALMALIO a Dajana Rodriguez)

Matej Čakajda (právnik v oblasti e-cmommerce)

V rozhovore sa dozvieš: 00:56 Raul na začiatok predstaví projekt ALMALIO, ako idea vznikla a kde identifikovali medzeru na trhu? 07:12 Ktoré zásadné legislatívne otázky bolo potrebné zodpovedať a vyriešiť, aby služba mohla vzniknúť a legálne fungovať? 09:40 Aké benefity z tejto služby vedia získať e-shopy? 13:14 Ktoré e-shopy sa do projektu môžu zapojiť? Sú tam nejaké obmedzenia? 24:07 Sú nejaké rozdiely v B2B a B2C e-mail marketingu? Kedy a ako je možné posielať marketingové emaily bez súhlasu príjemcov? 27:14 Ako Raul vníma dôležitosť e-mail marketingu? Môže prezradiť, koľko % obratu tvorí e-mail marketing v DR? 26:05 Aké typy/segmenty e-shopov z tejto služby dosiahnu najlepšie výsledky? 29:37 Aké prípadné sankcie hrozia e-shopom za porušenie pravidiel e-mail marketingu? 32:46 Aká je dlhodobá vízia ALMALIO v horizonte 3-5 rokov? 39:26 Ako sa im darí v DR? Ako zatiaľ vyzerá tento rok z hľadiska obratu a ziskovosti?

Viac o platforme ALMALIO sa dozvieš na: https://almalio.com/sk
👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: ExpandecoPacketaBluewebCorlonez Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.