Dávid Krumpár (Agentúra Lighthouse): Ako vyškálovať Meta reklamy na stovky tisíc EUR mesačne spendu?
01:14:26

Dávid Krumpár (Agentúra Lighthouse): Ako vyškálovať Meta reklamy na stovky tisíc EUR mesačne spendu?

01.07.2025

Dávid Krumpár, expert na výkonnostný marketing a zakladateľ úspešnej agentúry Lighthouse, nám v úvode priblíži svoj príbeh, klientov aj kľúčové zameranie. Prezradí viac o projekte s neuveriteľným počtom pol milióna konverzií a rozoberieme, aký segment za týmto číslom stojí. Zároveň sa pozrieme na matematiku a rozpočty, ktoré sú potrebné na dosiahnutie takýchto výsledkov.

📊 Kľúčové metriky, štruktúra účtov a optimalizácia kampaníV rozhovore pôjdeme do hĺbky – aká je štruktúra účtu pri veľkých rozpočtoch, ako prebieha optimalizácia a ktoré metriky rozhodujú o výkone? Povieme si aj to, čo sa môžu naučiť menšie e-shopy so skromnejším budgetom a prečo je kvalitný produkt základným predpokladom pre ziskové kampane. Dotkneme sa aj problémov e-shopov, ktoré síce rastú, no zápasia so ziskovosťou.

🚀 Škálovanie, kreatíva a expanzia na nové trhyDávid vysvetlí rozdiel medzi vertikálnym a horizontálnym škálovaním, najčastejšie chyby, ktorým sa treba vyhnúť, a ako pristupovať k expanzii na ďalšie trhy. Venujeme sa aj dôležitosti kreatívy – čo funguje, ako testovať a ako správne reportovať výsledky. Na záver sa dozvieš, akých klientov jeho agentúra vyhľadáva a čím sa odlišujú od konkurencie.V rozhovore sa dozvieš:👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:BluewebCorlonezTatrapay+Sleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na kontakt@michalkral.sk a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.