Dušan Kahánek (Datixo): Ako dostať dáta z e-shopu, marketingových kanálov a ERP na jednu obrazovku?
38:38

Dušan Kahánek (Datixo): Ako dostať dáta z e-shopu, marketingových kanálov a ERP na jednu obrazovku?

29.07.2025

Aby si dokázal(a) v roku úspešne riadiť e-shop, potrebuješ na dennej báze sledovať užívateľské, predajné, marketingové a finančné dáta. Navyše by ideálne mali byť v reálnom čase, resp. s minimálnym oneskorením, aby si vedel(a) rýchlo reagovať na prípadne výkyvy a opraviť, keď sa niečo "pokazí".

Chalani v Datixo v tomto uvideli príležitosť a prišli s cenovo veľmi dostupným riešením, ktoré ti umožňuje vidieť na jednom dashboarde (obrazovke) dáta z e-shopu (napr. Shoptet, Upgates apod.) a jednotlivých marketingových kanálov ako Google Ads, Sklik, Heureka, Glami a ďalších.

V rozhovore som vyspovedal Dušana Kahánka, CMO Datixo, ktorý prezradil, ako sa s Datixom pracujú ich klienti a ako ho aj ty vieš využiť na lepšie riadenie tvojho e-shopu.PROMO: Ak si chceš Datixo otestovať na tvojom e-shop, stačí napísať na info@datixo.com, spomenúť podcast "Eshopový kráľ" a získaš tak 1 mesiac zdarma na všetky verzie produktu. Následne sa rozhodneš, či pôjdeš do platenej verzie.


V rozhovore sa dozvieš:

0:00 Úvod

0:32 Dušan, na úvod prosím predstavte DATIXO. Ako vznikla táto myšlienka a kde ste identifikovali medzeru na trhu?

1:53 Prečo by sa majiteľ e-shopu mal vôbec zaujímať o pokročilú prácu s dátami? Prečo nestačí Google Analytics či report z účtovníctva?

9:49 Aké typické problémy riešite pre e-shopy pomocou DATIXA? Môžete spomenúť konkrétny use-case alebo klienta?

12:21 Aké dátové zdroja prepájate do DATIXA typicky? Čo všetko podľa vás dáva zmysel?

20:02 Poďme si ukázať aplikáciu DATIXO v praxi (screencast) a predstavme si jeho funkcie.

30:33 Vašu appku využíva napr. e-shop BIG BOY. Čo je to za e-shop a ako konkrétne pracujú s DATIXOM?

33:59 Kedy je ten správny čas zaviesť si nástroj ako DATIXO? Je to len pre väčšie firmy alebo aj pre menšie, ktoré rastú?34:51 Aká je vaša dlhodobá vízia s DATIXO povedzme v horizonte 3-5 rokov?

👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀

Projekt Eshopový kráľ podporujú:

Blueweb

Corlonez

Tatrapay+

E-commerce Slovakia


Sleduj nás na sociálnych sieťach:

LinkedIn

Instagram

TikTok

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na kontakt@michalkral.sk a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.