Miki Plichta: Ako premeniť LinkedIn profil na magnet na zákazníkov, zamestnancov a partnerov
01:26:25

Miki Plichta: Ako premeniť LinkedIn profil na magnet na zákazníkov, zamestnancov a partnerov

04.11.2025

💥 Ako premeniť svoj LinkedIn profil na magnet na biznis?

Miki Plichta už 7 rokov pomáha ľuďom, aby z nich neboli len ďalšie profily v mori obsahu, ale LinkedIn Supernovy. V rozhovore odhaľuje, prečo je osobný brand kľúčový práve pre majiteľov a manažérov e-shopov, ako premeniť sieť kontaktov na reálne príležitosti a čo rozhoduje o tom, či ťa ľudia vnímajú ako lídra alebo len ďalší príspevok v feede. 🚀

🧩 Obsah, ktorý predáva bez toho, aby tlačil na predaj

Miki prezrádza, aké typy postov dnes na LinkedIne fungujú – od storytellingu cez dáta až po videá. Dozvieš sa, ako často publikovať, aby si nevyhorel, čo určite nezdieľať a ako z osobného postu spraviť pútavý predajný kanál pre tvoj e-shop.

🎯🤝 LinkedIn ako nový B2B obchodník vo firme

Prečo by mal mať LinkedIn stratégiu každý e-shop, ktorý chce rásť? Ako využiť Sales Navigator, Premium účet či autenticitu zakladateľa na budovanie dôvery a partnerstiev doma aj v zahraničí? 🌍V závere Miki zhrnul 3 kľúčové pravidlá pre každého, kto chce byť “thought leader” e-commerce scény v roku 2026. 👑

V rozhovore sa dozvieš:0:00 Úvod0:38 Miki, prečo je podľa teba osobný brand na LinkedIne taký dôležitý práve pre majiteľov a manažérov e-shopov?4:05 Prečo treba ku LinkedIn pristupovať špecifickejšie ako ku iným platformám?15:12 Ako rozprávať príbehy, ktoré nielen zaujmú, ale aj predajú? Inými slovami čo sú ingrediencie dobrých príbehov?48:21 Ako zosúladiť osobný brand zakladateľa so značkou samotného e-shopu?55:09 Ako pomocou LinkedIn expandovať na zahraničné trhy?57:04 Ktore tvare zo sveta e-commerce pracuju spravne s LinkedInom?1:12:15 Čo si myslíš o LinkedIn Premium – oplatí sa e-shopárom investovať, alebo stačí free verzia?1:13:40 Sales Navigator – aké konkrétne možnosti ponúka pre e-shopárov pri hľadaní B2B partnerov či dodávateľov?1:16:11 LinkedIn reklamy – majú zmysel pre menšie e-shopy, alebo sa oplatia až väčším hráčom?1:20:35 Ak by si mal zhrnúť 3 najdôležitejšie pravidlá pre e-shopárov, ktorí chcú byť “thought leaders” v roku 2026 – aké by boli?👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:BluewebCorlonezTatrapay+E-commerce SlovakiaSleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTokFacebook----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na kontakt@michalkral.sk a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.