Martin Lazarčik (Corlonez.sk): V čom sú financie úspešných e-shopov iné / Prieskum pre Upterdam 2025
32:00

Martin Lazarčik (Corlonez.sk): V čom sú financie úspešných e-shopov iné / Prieskum pre Upterdam 2025

08.07.2025

💰 Bez špičkového finančného riadenia sa od určitého obratu e-shopu nezaobídeš.

📊 Čoraz viac sa hovorí o jednotkovej ekonomike, riadení na maržu, automatizácii účtovníctva a celej finančnej „infraštruktúre“ e-shopu.

🎙️ V rozhovore na túto tému som vyspovedal Martina Lazarčíka z Corlonez.sk, ktorý spolu s Upterdam-om a KROS-om organizuje krátky anonymný prieskum s cieľom zmapovať finančné zdravie slovenských e-shopov.

🎁 Budem rád, keď sa zapojíš aj ty s tvojim e-shopom, každý vyplnený dotazník bude veľmi cenný a môžeš získať vstupenky na TOP e-commerce akciu na Slovensku Upterdam či konzultáciu v oblasti finančného riadenia od Corlonez.sk.

Zapoj sa do prieskumu tu:https://www.corlonez.sk/upterdam/

V rozhovore sa dozvieš:

0:00 Úvod0:35 Martin, naposledy sme spolu točili v závere minulého roka. Ako vnímaš odvtedy situáciu na e-commerce trhu?1:47 Nedávno sa na trhu dostali do problémov Dedoles, Factcool či Andreashop, máš k tomu nejaké postrehy alebo insighty, kde nastali problémy?4:49 Ja keď konzultujem e-shopy, sám so nešťastný, keď vidím klientov, ktorí makajú, ale ziskovosť firmy tomu nezodpovedá. Ako často je problém už v samotnom produkte?10:19 Dnes si prišiel porozprávať o prieskume, ktorý organizujete spolu s Jakubom Jarabicom z Blueweb-u, ktorý zároveň organizuje Upterdam. Prieskum podporuje aj KROS a dohodli sme spoluprácu aj s novou asociáciou E-commerce Slovakia. Prečo tento prieskum vznikol?14:40 Čo je cieľom tohto prieskumu a v čom by mal pomôcť SK e-commerce trhu? Aká je metodika prieskumu a čo bude výstupom?16:50 Na aké otázky sa v prieskume zameriavate? Čo budú mať z toho e-shopy, ktoré sa do prieskumu zapoja?19:15 Ako, do kedy a kde sa dá zapojiť do prieskumu?21:20 Na záver, viem, že robíte finančnému riadeniu a automatizácii účtovníctva veľkú osvetu. Vnímaš v tomto smere nejaký posun za posledný rok u SK firiem?29:10 Ako vnímaš podnikateľské prostredie na Slovensku? Čo by pomohlo e-commerce prostrediu?Aké máte plány do konca roka, kde vás môžu e-shopári vidieť a stretnúť?


👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀

Projekt Eshopový kráľ podporujú:

Blueweb

Corlonez

Tatrapay+


Sleduj nás na sociálnych sieťach:

LinkedIn

Instagram

TikTok

-------------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na kontakt@michalkral.sk a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.