👑 T. Červenka (MTBIKER): Z nuly na 20 mil. EUR obratu na 5 trhoch so 120+ kolegami a 3 predajňami
01:40:38

👑 T. Červenka (MTBIKER): Z nuly na 20 mil. EUR obratu na 5 trhoch so 120+ kolegami a 3 predajňami

26.04.2024

Tomáš Červenka je zakladateľom portálu MTBIKER a venuje sa mu neprestajne už 25 rokov. Vyštudoval Computer Science a Management na Univerzite v Cambridge. Pracoval pre Google ako softwarový vývojár a ako CTO v technologickej firme VisualDNA v Londýne. Okrem riadenia firmy a programovaniu sa venuje cyklistike, golfu a lyžovaniu. Dnes je MTBIKER firma s 20 mil. EUR obratom, pôsobí na 5 trhoch (SK, CZ, HU, PL, RO), zamestnáva 120+ ľudí, má investíciu od Wood & Company a ich web má návštevnosť viac ako 1 mil. návštev mesačne. V rozhovore sa dozvieš:0:35 Tomáš predstaví seba a svoju firmu MTBiker pre tých, ktorí ich nepoznajú. 02:14 Vyštudoval manažment a počítačové vedy na University of Cambridge a popri škole stážoval v Googli ako vývojár. Čo mu dalo toto obdobie a ako by zhodnotil prínosy štúdia/praxe v UK? 18:40 Majú viacero aktivít (B2C, B2B, magazín...). Na čo majú aktuálne najväčší focus, čo sú ich strategické priority? 19:43 Ako by zhodnotil rok 2023 zo strategického a finančného hľadiska? Ktoré veci sa im podarili, prípadne nepodarili? 21:50 Aktuálne pôsobia aktívne na 5 trhoch (SK, CZ, HU, PL, RO), aký majú celkovo prístup k expanzii? Podľa čoho vyberajú krajiny pre expanziu a akým spôsobom sa snažia presadiť? 41:42 Tomáš má interný tím 7-8 IT ľudí. Ako sa v čase vyvíjala technologická časť ich biznisu? Ktoré sú hlavné dôvody a výhody mať interné IT? Zvažovali niekedy prechod na platformu ála Shopify? 44:51 Ako ďaleko sú v práci s dátami? Aké témy najviac riešia a ako sa pasujú s atribúciou, ktorá asi môže byť pomerne zložitá vzhľadom na segmente aj dĺžku predajného cyklu? 57:28 Podľa Similarweb na SK majú cca 1 mil. visits mesačne a z toho 75 % by mal byť direct, čo by bolo brutálne číslo. Sedí to +- s realitou? 1:02:23 Majú mega silný magazín, ktorý má na Googli naindexovaných 38 000+ URL-s. Aká je za tým stratégia a čo by Tomáš vedel odporučiť iným e-shopárom v oblasti content marketingu? 1:06:44 Aktuálne majú 3 predajne, z toho imidžový showroom v Bratislave v budove Pradiarne 1900. Plánujú v budúcnosti pridávať ďalšie fyzické lokácie? 1:10:39 Dokopy majú v tíme 120+ ľudí, o aké oddelenia sa jedná a akým spôsobom Tomáš riadi celú firmu z pohľadu komunikácie, kompetencií, zodpovednosti a pod.? 1:14:52 V roku 2023 Tomáš ohlásil investíciu od Wood & Company (fond Eterus Capital). Aký bol hlavný dôvod, podľa čoho si vyberal a aký je mechanizmus transakcie? 1:27:51 Aké 3 odporúčania by Tomáš dal malým a stredným e-shopom, ktoré chcú narásť na ich veľkosť? 1:30:52 Ako sa Tomáš osobne vzdeláva a rozvíja? Vie poradiť dobré knihy, podcasty, ľudí, firmy, ktoré ho v poslednom čase najviac obohatili? 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú:ExpandecoPacketaBluewebvshosting Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.