👑 Filip Kuna: Nauč sa tvoriť a promovať pútavý obsah so slovenským kráľom content marketingu
01:26:48

👑 Filip Kuna: Nauč sa tvoriť a promovať pútavý obsah so slovenským kráľom content marketingu

22.04.2024

👑 Filipa som si dovolil nazvať slovenským kráľom content marketingu. A to najmä pre jeho nevídanú konzistentnosť, keďže je schopný s neuveriteľnou disciplínou už dlhé roky každý jeden deň dať na sociálne siete kvalitný a hodnotný príspevok na tému content marketingu. A robí to naozaj pútavým a zábavným spôsobom, vďaka čomu má 10 000+ sledovateľov na Instagrame, Youtube či LinkedIne.

Filip je zároveň riaditeľ firmy Engerio (nástupca Strossle) a prevádzkuje aj on-line komunitu tvorcov uKunu, vďaka ktorej sa každý dokáže zlepšiť v tvorbe pútavého obsahu, ktorý zaujme a pomôže ti predávať.

V rozhovore sa dozvieš. 00:52 Aká bola Filipova kariérna cesta a ako sa dostal tam, kde je dnes? 08:53 Z pohľadu stratégie e-shopu, kde vidí content marketing a akú úlohu zohráva z hľadiska dlhodobej úspešnosti a ziskovosti e-shopov? 14:30 Kde všade a akou formou dnes dáva zmysel tvoriť a publikovať obsah, ak sa bavíme o e-commerce biznise? 34:41 Aké sú kľúčové predpoklady toho, aby firma vedela úspešne realizovať content marketingovú stratégiu? 38:11 Kedy má zmysel využívať na publikáciu vlastné médiá (web, newsletter...) vs. social media vs. cudzie média typu guestblog na cudzom webe alebo podcast, výstup v rádiu/TV apod. 50:37 Ako správne vyhodnocovať efektivitu content marketingu a ktoré metriky sledovať? 1:04:32 Ako správne nastaviť frekvenciu príspevkov a dáva zmysel tvoriť rôzny obsah pre rôzne sociálne siete alebo to len kopírovať? 1:07:47 Aký vie Filip odporučiť efektívny nástroj na správu viacerých sociálnych sietí paralelne? 1:13:18 Kto podľa Filipa robí najlepšie content marketing z SK e-commerce hráčov a ktoré ich aktivity ho zaujali? 1:16:24 Aké by dal 3 odporúčania majiteľom a marketérom e-shopu, ako tvoriť content čo najefektívnejšie a s čo najlepším výsledkom? 1:23:40 Aké zdroje Filip odporúča v rámci content marketingu na vzdelávanie? 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: ExpandecoPacketaBluewebvshosting Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.