25:06
02 Má email marketing dnes ešte stále zmysel?
01.02.2021
Poďme si hneď na začiatku spoločne zodpovedať na jednu z najčastejšie kladených otázok na prednáškach, školeniach či konferenciách, ale aj pri osobných stretnutiach s klientmi - má dnes, v časoch sociálnych sietí, influencerov, mobilných aplikácií, magazínov či stále rozšírených televíznych a rozhlasových staníc, stále ešte zmysel hovoriť o emailovom marketingu a aktívne ho zapojiť do marketingovej komunikácie a brandingu? Odpoveď je „Jednoznačne áno“ a v tejto časti nášho podcastového seriálu si detailne predstavíme dôvody, potvrdzujúce význam a úspešnosť e-mailového marketingu. Zároveň si však (úplne férovo a otvorene) predstavíme aj jeho limity a najmä dôvody, pre ktoré nemusia byť výsledky také, aké sme možno očakávali.
Podcast Email marketing a MailChimp pre každého je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Oliver Jakubik
Kategórie: Ekonomika a podnikanie