Tour de France vznikla pre peniaze. Ide dnes o viac ako len biznis?
📣 OZNAM: Staňte sa sponzorom tohto podcastu, tu nájdete viac informácií aj štatistiky. Napíšte nám na info@skpodcasty.sk.
--
Fanúšikovia cyklistiky odpočítavajú už len dni do začiatku najprestížnejších, najsledovanejších a definitívne najfascinujúcejších cyklopretekov na svete. V sobotu 1. Júla sa začne 110. Ročník Tour de France, a nás tieto preteky zaujímajú takisto. Prirodzene, z pohľadu peňazí. Ako podujatie, ktoré je pre verejnosť zadarmo, zarába? Ako sa sponzoring jednotlivých tímov odráža na politike Tour a ako ovplyvňuje životný cyklus jednotlivých tímov?
Nikola Šuliková Bajánová sa o biznis modeli Tour de France rozpráva s Filipom Drábekom, bývalým novinárom, dnes salesákom, ale hlavne jedným z tvorcov podcastu CykloPodcast, ktorý podrobne sleduje dianie v cyklistike už niekoľko rokov.
--
Podcast Ekonómia ľudskou rečou moderujú Martin Lindák a Nikola Šuliková Bajánová a prináša ho portál skpodcasty.sk
Sledujte Ekonómiu ľudskou rečou na YouTube.
Sledujte skpodcasty.sk na Instagrame alebo Facebooku.
Podcast Ekonómia ľudskou rečou je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.