Ako sa mení influencer marketing a jeho pravidlá, koľko zarábajú influenceri cez Instagram
Možno ste ich dlho nebrali vážne a možno to tak máte stále. Môže ísť o generačnú záležitosť, no nech už ste ktorýkoľvek ročník, vedzte, že influenceri už dávno nie sú len pseudozaujímaví ľudia na internete.
V rukách dnes držia komerčnú moc a vplyv, ktorým dokážu formovať mysle a správanie používateľov – a tým pádom aj konzumentov.
Nie je to tak dlho, čo na Slovensku vznikol Etický kódex influencer marketingu, ktorého úlohou je spomínané upratať. Za myšlienkou vzniku stála Jana Malaga z Content Agency, ktorá s influencermi pracuje od roku 2014. Poznať ju môžete z ankety Bloger roka, ktorej je takisto autorkou.
No a práve s ňou sa o kódexe, ale aj o influencerstve na Slovensku rozpráva v novej epizóde Ekonómie ľudskou rečou Nikola Šuliková Bajánová.
--
Podcast Ekonómia ľudskou rečou moderujú Martin Lindák a Nikola Šuliková Bajánová a prináša ho portál skpodcasty.sk
Sledujte Ekonómiu ľudskou rečou na YouTube.
Sledujte skpodcasty.sk na Instagrame alebo Facebooku.
Podcast Ekonómia ľudskou rečou je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.