O carsharingu pro firmy se Stanislavem Kutáčkem
19:38

O carsharingu pro firmy se Stanislavem Kutáčkem

27.02.2023

Firemní auto má využití zhruba 5 % ze dne. Oproti tomu vozy, které firmy využívají v rámci carsharingu, mají míru využití mezi 30 - 40 %. ✅

A to zdaleka není vše. Jedno vozidlo v takzvaném station based carsharingu může nahradit 15-20 soukromě vlastněných aut. 🎯 Představte si, jak by vypadala vaše ulice, kdyby na ní místo dvaceti automobilů stál jeden?

V západní Evropě funguje carsharing 40 let. Je to hojně využívaná služba, kterou si osvojili i starostové, kteří nabízejí obyvatelům obcí sdílená auta. A velké výhody má i pro firmy, kterým kromě ušetření financí pomůže i s přesunem emisí ze SCOPE 2. 〽️

📌 Jaký mají ke carsharingu postoj Češi? Jak se k němu staví byznys, od malých firem až po velké korporace? A může být klíčem, který pomůže vyřešit nedostatek parkovacích míst ve městech?

Podcast Dobré zprávy Změny k lepšímu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.