Streda, 26. 2. 2020: Smer tápe, OĽaNO marketingovo žiari. Ktorá kampaň presvedčí voličov?
Najdrahšia predvolebná kampaň v histórii. Strany minuli na svoju prezentáciu už 15 miliónov eur.
Podľa údajom Transparency International má zatiaľ najviac výdavkov PS/Spolu, po nich Smer, OĽaNO a SaS.
Aký má efekt kampaň jednotlivých strán a čím sa tieto predvolebné týždne líšili od tých predchádzajúcich. Jana Maťková sa rozprávala so zástupcom šéfredaktorky denníka Sme Jakubom Filom.
Podporte Dobré ráno
- Podcast Dobré ráno vzniká vďaka práci našich kolegov, reportérov a editorov v denníku SME. Ak chcete podporiť hľadanie faktov a pravdy, najľahšie to urobíte kúpou predplatného SME na sme.sk/podcast.
- Teraz nás môžete podporiť aj kúpou podcastového hrnčeka s digitálnym predplatným. Pre tých, ktorí už majú predplatné, ale chcú iba hrnček, máme aj hrnček bez predplatného. Na adrese sme.sk/hrnceky nájdete celú ponuku.
Podcast Dobré ráno | Denný podcast denníka SME je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.