Špeciálny podcast: Mesačne im volajú desaťtisíce, aj tak rušia automat
Bez prepojenia priamo k asistentovi zákazníckej linky. O2 končí s automatickými hláškami a tak, keď budú mať klienti nejaký problém či otázku, ktorú nevyriešia pomocou webovej alebo mobilnej aplikácie, dovolajú sa po novom rovno živému človeku z mäsa a kostí. Prečo to mobilný operátor robí? Čo to obnáša? Zodpovieme s Igorom Tóthom, riaditeľom marketingu spoločnosti O2. Táto špeciálna epizóda podcastu Dobré ránobola vytvorená s podporou O2.
Podcast Dobré ráno | Denný podcast denníka SME je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.