
O propagácii divadla s Barborou Martiškovou
Divadlo potrebuje komunikovať svoju činnosť atraktívne, funkčne, ale aj s vysokými estetickými nárokmi. V tejto epizóde sa pozrieme na tzv. offline marketing. Čo všetko sa schováva za tvorbou divadelného plagátu alebo bulletinu k inscenácii? Majú tlačoviny vôbec budúcnosť? A kto rozhoduje o vizuálnej komunikácii divadla? O tom všetkom so špecialistkou marketingovej komunikácie Barborou Martiškovou.
Sledujte nás:
https://www.facebook.com/djptrnava
https://www.instagram.com/djptrnava/
Web
Podcast Divadlo na vlnách je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.