
CETIN podcast - s Jakubem Stehlíkem o zákaznické zkušenosti
Jakub Stehlík má na starosti oblast CX - čili zákaznickou zkušenost. Jak na tom v CETINu poslední rok s kolegy pracoval, co se změnilo v práci call centra, nebo jak složité je měnit návyky ve velké firmě? Bavili jsme se ale také o budoucnosti zákaznické péče, možnosti využití AI - a dojde i na povzbudivá čísla nakonec.
Podcast CETIN podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.