
AKO OVLÁDNUŤ NÁKUPNÝ MOZOG #CategoryEntryPoints
Kto by povedal, že predávať sa dá pomocou Vianoc, grilovačky alebo… Duolinga v MHD? V tomto diely rozsekávame category entry points — ako si značky vtlčú svoje meno do hlavy zákazníka. Od Coca-Coly cez Snickers až po Helmans: veľké triky, malé hacky, a kopka príkladov, ktoré ťa nútia povedať „Aha, jasné!Vysvetlíme si aj rámec šiestich "dvojitých W" (When, Where, While, With Whom/For Whom, Why, How Feeling), ktoré pomáhajú značkám identifikovať relevantné situácie. ZAPO odporúča: Nemec hrá ako diabol, Celebrini sa tlačí do Milána, Gino ako za mlada https://open.spotify.com/episode/5doseKjIMWBhBqHwsTbHoI?si=bdaa591ba27e4695
Podcast BUZZWORLD by gabo & peťo https://www.instagram.com/buzzworld_gp/ je súčasťou produkcie ZAPO - zábava v podcastoch https://www.instagram.com/zapoofficial/ Viac informácií: https://www.zabavavpodcastoch.sk/reklama/
See omnystudio.com/listener for privacy information.
Podcast buzzworld by gabo & peťo je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.