#3 Business Talks w Andrej Glezl
55:28

#3 Business Talks w Andrej Glezl

21.02.2020

Ak si na začiatku dobre zvolíte partnera, môže Vás potiahnuť do sveta. Ale treba mať aj kus šťastia, aspoň to tvrdí Andrej Glezl o jeho podnikaní. Andrej vybudoval firmu Datamolino na svetovú, s investíciou 10 - násobne menšou, ako ich konkurencia. Koľko to presne bolo? Potrebovali ešte ďalšie kolo fundingu? Ako rozbiehali biznis v UK? Čo ho to naučilo a ako sa pozerá na medzinárodnú expanziu dnes, s odstupom času? Toto a mnoho iného nám vášnivý basgitarista prezradil v rozhovore pre Business Talks.

O čom sme sa bavili? Čo sa naučíš?

  • Ako sa robí sales v Londýne
  • Čo je kľúčové v B2B biznise pri predaji produktu a raste firmy
  • Ako získať leads a kontakty v B2B biznise
  • Ako hovoriť o svojom nápade a komu
  • Ako presvedčiť svoju tehotnú ženu, že sa sťahuješ na rok do Londýna.

Minúta po minúte:

2:30 Aké boli začiatky biznisu v 2013 či 2014, keď Andrejov tím získal aj prvú investíciu? Prečo sa nebáť hovoriť o svojom nápade, napriek tomu, že máš "unikátnu" myšlienku?

4:52 Investícia ich konkurencie v hodnote 10 mil GBP vs. Andrejov tím a ich 500 000 €

6:11 Prečo potrebovali externé investorské peniaze hneď od prvého dňa?

7:45 Čo sa deje po "príchode" investorských peňazí na účet startupu? Čo očakáva od tímu, do ktorého investoval svoj kapitál?

13:18 Aká bola stratégia využitia investorských peňazí?

15:00 Čo by urobil Andrej dnes (december 2019) inak?

15:50 Prečo začali biznis v Anglicku a na UK trhu? Ako sa rozbieha Uk trh? Čo treba urobiť pre úspech biznisu na tomto trhu?

25:25 Ako vyzeral Andrejov prvý rok v UK?

26:50 Čo je kľúčové v B2B biznise?

28:55 Na koľkých svetových trhoch pôsobí Datamolino?

30:44 Ako sa zbierajú leads v Londýne? Ako tam vyzerá sales proces v rámci B2B? Vedia fungovať konkurencie? V čom sú unikátne B2B konferencie a výstavy?

40:44 Budovanie partnerstiev je alfa a omega pre úspech v biznise. Ako vzniklo kľúčové partnerstvo s novo zélandským partnerom, ktorý je dnes svetová firma?

47:30 Kedy sa oplatí viac počúvať ako tvrdo predávať a rozprávať o svojom produkte či službe?

50:02 Rapid fire questions ako biznis snov, najlepšia biznis rada, vlastné peniaze vs. externé peniaze, podcast vs audio.

Andreja nájdeš cez:

LinkedIn

Podcast Business Talks je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.