#20 Business Talks w Petra Vaškových & Kiwi.com: "Cestovanie sa čoskoro vráti do normálu"
50:49

#20 Business Talks w Petra Vaškových & Kiwi.com: "Cestovanie sa čoskoro vráti do normálu"

02.04.2021

Petra Vaškových, šefka produktu Kiwi.com, začal vo firme ako zamestnanec číslo 4 (v roku 2014). Hoci vyštudovala politické vedy a politický marketing, venovala sa vždy technológiám. Po škole pracovala pre spoločnosť Tripomatic a keď Kiwi.com kúpilo jej kľúčový projekt - WhichAirline.com, stala sa súčasťou tímu Kiwi.com.

Postupne sa vypracovala až na členku predstavenstva a vedie celý produktový tím Kiwi.com. Aktuálně je Petra Chief Product Officer a má na starosti samotný produkt a celý produktový tím. Popritom stíha byť matkou a stále myslieť aj na svoje zdravie, dobrú náladu a rodinu.

Bolo nám cťou sa s Petrou rozprávať v Busienss Talks. Rozhovor bol nahraný vo februári 2021

V rozhovore sa dozvieš:

  • Prečo v Kiwi.com veria, že cestovanie sa vráti do "normálu"
  • Ako Petra vníma svoju pozíciu ženy vo veľkom biznise
  • Na čo myslieť pri budovaní špičkového svetového produktu
  • Sila konštruktívnej spätnej väzby

Minúta po minúte:

1:18 Začneme aktuálnou tému (február 2021), a to COVID 19 a cestovanie, aký je aktuálny stav produktu Kiwi.com
3:50 Ako sú aktuálne nastavený biznisovo v Kiwi.com. Kedy sa podľa nich cestovanie vráti do "normálu", spred COVID 19 éry
5:28 Ako sa pozerajú majitelia a investori na aktuálnu situáciu Kiwi.com. Aká je "nálada" vo vedení firmy
7:04 Aká je aktuálne pozícia Kiwi.com ako "lovebrand-u" a ich pozícia voči zákazníkom a dodávateľom (ako poskytovatelia letov či pozemnej dopravy t.j. autobus, vlak atď). Otriasol ňou COVID 19?
11:03 Ako budovať svetový produkt od "nuly" (ako Kiwi.com), čo by boli prvé kroky šéfky produktu Kiwi.com
14:05 Medzinárodná expanzia, čo sú kľúčové aspekty produktu, ktorý chce byť v TOP10 na svete
18:41 S koľkými ľuďmi v tíme pracuje šéfka produktu svetovej firmy
19:51 Ako si udržať pracovný kalendár prehľadný a "všetko stíhať"
20:51 Čo je nevýhoda práce na homeoffice
22:39 Aké techniky v Kiwi.com pomáhajú byť efektívnejší a dosiahnuť daný cieľ
25:02 Ako vie šéfka produktu zlepšiť biznis a zisk celej firmy
26:18 Ako vstupuje snaha o dosiahnutie maximálneho zisku firmy (ROI) do práce šéfky produktu
28:03 Ako komunikovať misiu "zlepšiť ROI firmy" kolegom, ktorí tvoria produkt (dizajnéri či IT vývojári)
29:40 Ako získať špičkových ľudí do tímu
34:17 Ako vzbudiť v zamestnancoch podnikateľského ducha, aby mali tzv. "ownership", cítili sa ako majitelia firmy a sami ťahali firmu vpred
36:12 Ako postaviť kvalitný produkt, konkurencieschopný na zahraničných trhoch, z "obývačky" v Brne či Bratislave
39:11 Chyby, ktoré v Kiwi.com urobili a v budúcnosti by sa im radi vyhli
42:42 Aká bola cesta Petry Vaškových, ako ženy, až na šéfku produktu KIWI.com
45:35 Ako vyzerá deň šéfky produktu Kiwi.com, s malým dieťaťom a riadením veľkého tímu
47:21 Na čo si dať pozor pri budovaní produktu, z pohľadu špičkového "produkťáka"
48:50 Rada na záver: "Nebojte sa dávať spätnú väzbu"

Podcast Business Talks je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.