TikTok: 6 easy tipov ako na ňom raketovo odpáliť kariéru
03:10

TikTok: 6 easy tipov ako na ňom raketovo odpáliť kariéru

pred 5 hodinami
Aj keď možno už nie sme primárna cieľovka TikToku, k najrýchlejšie rastúcej aplikácii sveta by sme sa mali postaviť ako k plnohodnotnému komunikačnému kanálu. Pár slov o TikToku z pohľadu našej kolegyne Margarét si už mohol na našom blogu vidieť. Ak si ho nečítal, urob tak hneď ?? tu. Vieš, ako komunikujú úspešné značky počas krízy, aby z nej marketingovo vyťažili? Stiahni si náš nový e-book.  Dnes je TikTok 4. najsťahovanejšou aplikáciou s viac ako 800 miliónov aktívnymi používateľmi a neustále rastie. Či už sa chceš stať TikTokerom alebo ho použiť pre svoj biznis, posúvame ti 5 základných tipov pre tvoj obsah. Všetky odporúčania sú od zdrojov, ktoré dlhodobo testujú správanie algoritmu TikToku, možno ich teda považovať za hodnoverné, nie však oficiálne: Jedno zariadenie = jeden účet Aj keď Tiktok povoľuje mať na jednom zariadení prihlásených viacero účtov – neodporúčame to. TikTok ťa môže automaticky vyhodnotiť ako správcu účtu pre biznis a nebude ťa tlačiť ďalej. Prvých 5 videí Množstvo tvorcov na TikToku tvrdí, že práve prvých 5 videí rozhoduje o tom, kde ťa algoritmus zaradí. Ak tvojich prvých 5 videí bude nudných a statických, TikTok ti môže priradiť „nálepku“ nudného tvorcu, ktorej sa budeš zbavovať asi ťažko. Naopak, ak prvými piatimi videami ustrelíš, máš našliapnuté na úspešnú kariéru TikTokera. Vertikálne, vertikále, vertikálne… Ako už vieš, časy kedy sme všetko natáčali na šírku sú už vplyvom Instagramu takmer preč. Rovnako tak aj na Tiktoku nepridávaj horizontálne videá. Používateľov otravujú. Navyše, každý svajp preč pre teba znamená zníženie šance dostať sa do ponuky „For you“. A práve o ňu v TikToku ide. Dopozeranie Rovnako ako pri ostatných video-platformách, aj tu sa berie do úvahy dopozeranie videa. Tiktok umožňuje natáčať video až do dĺžky 60 sekúnd, no nezabudni, že nikoho dnes nezaujíma dlhý obsah ? Sám TikTok odporúča videá v rozsahu 9-15 sekúnd. Práve tie majú najvyšší potenciál šíriť sa ďalej. Opakovanie videa Ak si používatelia pozrú video viac krát po sebe, algoritmus vyhodnotí obsah ako extrémne zaujímavý a posúva ho ďalej. Preto veľa tvorcov tvorí formou loop alebo boomerangu, ktorý je catchy a má potenciál byť prehraný viackrát dookola. Hudba Hudba je to, čo hýbe svetom TikToku. Preto sa snaž čo najviac prispôsobiť akciu do hudby. Tento obsah je podľa používateľov najatraktívnejší a určite ti ho olajkujú ?? Veríme, že ti tieto rady pomohli a už dnes postneš svoje prvé video? Ak si na to netrúfaš, ozvi sa nám a radi ti pomôžeme so správou firemného TikToku. Ak poznáš ďalšie tipy na to, ako dobiť svet TikToku určite sa o nich s nami podeľ dole v komente ?

Podcast BlogCast by Hype je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.