6 tipov na efektívnu tvorbu obsahu z karantény
04:01

6 tipov na efektívnu tvorbu obsahu z karantény

pred 7 hodinami
Jedna z vecí, v ktorých sa cítim dobrý, je efektivita. Som zástancom názoru, že, ak raz vyrobíš obsah, použi ho na čo najviac spôsobov. Prečítaj si niekoľko mojich nápadov, ako komunikovať efektívne (aj) počas karantény. Vieš, ako komunikujú úspešné značky počas krízy, aby z nej marketingovo vyťažili? Stiahni si náš nový e-book.  Home-office nám komplikuje množstvo vecí. Okrem iného aj tvorbu obsahu. Niektoré spoločnosti sa zatvoria pred svetom, stopnú komunikáciu a dúfajú, že tento stav čoskoro pominie a zas budeme žiť normálne životy. Ak sa vo firme vyberiete touto cestou, good luck. Úprimne však, veľmi tomuto prístupu nerozumiem. Práve teraz majú ľudia čas sledovať obsah. Každým dňom totiž narastá čas strávený konzumáciou médií, prevažne elektronických (TV, rozhlas, internet – prostredníctvom PC, mobilov a mobilných aplikácii). Keďže však máme obmedzené možnosti aj budgety, je čas pripraviť sa na efektívnejšiu komunikáciu.   Pripravil som si preto niekoľko rád, ako zefektívniť tvorbu obsahu na maximum:  2. Transformuj offline do online Máš pripravenú prednášku či dokonca sériu prednášok, ale aktuálne nie je možné ju predniesť? Žiaden problém, vďaka nástrojom ako ZOOM, StreamYard alebo live streamingu na Facebooku je dnes úplne jednoduché spraviť online verziu v podobe webináru. Ľudia sa chcú stretávať, takže “live” funguje ako nikdy predtým. Ak sa dokážu adaptovať aj umelci a organizovať koncerty online, spraviť webinár nebude zas až taký problém.  3. Vyrábaj obsah digitálne Zrealizovať produkciu videa či fotografií je v domácich podmienkach komplikovanejšie. Takže, nech žijú fotobanky, grafické programy a animované videá. Existuje množstvo programov, ktoré môžeš používať zadarmo alebo za malý poplatok. A, ak potrebuješ pripraviť niečo profesionálnejšie, kľudne sa nám ozvi. Prednedávnom sme napríklad robili takéto video pre Snico a radi ti pripravíme niečo podobné. 4. Využi obsah na viacero spôsobov Nikdy som nepochopil, prečo by si niekto dal námahu na tvorbu obsahu, potom z neho vytvoril jeden príspevok na Facebook a vrhol sa na tvorbu ďalšieho obsahu. Ak natočím video, napíšem o ňom aj blog. Následne vyexportujem audio stopu a tú použijem ako podcast. Skrátka, snažím sa využívať obsah na čo najviac spôsobov, šetrí to kopec času. Ak máš napríklad historicky napísané nejaké články, skús ich nahovoriť a uploadnúť na Spotify. Voilà, podcast je na svete. A pritom to trvalo iba pár minút. Aj preto si tento blog môžeš vypočuť ako podcast. Inak, o tejto téme som dávnejšie natočil aj vlog. 5. Updatni existujúci obsah Pozri sa do histórie. Určite nájdeš obsah, ktorý bol v minulosti úspešný, akurát už nie je najaktuálnejší. Updatni ho o nové informácie a opäť bude použiteľný. Ja takto napríklad musím updatnúť tento blog o weboch, kde čerpám inšpiráciu (neklikaj sem, už dávno nie je aktuálny ?) 6. Znovuspracuj najúspešnejší obsah Keď už sme pri úspešnom obsahu z minulosti, sprav si prieskum, ktorý obsah je u vás historicky najúspešnejší. Tento obsah následne spracuj nanovo, akurát ho doplň o nové, nečakané informácie. Prípadne úspešnú tému spracuj do série nových článkov, videí či podcastov a máš kopčisko nového obsahu.  Máš svoje tipy, ako zefektívňovať komunikáciu? Hoď nám ich do komentára, radi ich zadaptujeme.  ? Ak si sa dostal až sem, cením si to. A budem rád, ak sa podelíš so svojimi kontaktmi, určite niekomu pomôže pár nápadov, ako komunikovať efektívnejšie. ?

Podcast BlogCast by Hype je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.