Z nuly na 150 psychológov. Ako sa buduje značka v citlivom segmente?
51:02
Podcast: Biznislab

Z nuly na 150 psychológov. Ako sa buduje značka v citlivom segmente?

11.05.2025
Terapia nie je impulzívny nákup. Je to rozhodnutie, ku ktorému ľudia dozrievajú aj mesiace či roky. Presne túto realitu odhaľuje Magdaléna Kajan, spolumajiteľka a marketingová riaditeľka slovenskej platformy ksebe, ktorá ponúka psychologické poradenstvo jednotlivcom aj firmám. Magda má za sebou roky v technologickom marketingu. K platforme ksebe ju však priviedla osobná skúsenosť s terapiou a frustrácia z komplikovaného prístupu k odbornej pomoci. Nedostupnosť, dlhé čakanie a chaos v ponuke ju presvedčili, že táto oblasť potrebuje zmenu – a že ju môže priniesť práve marketingom. Platforma ksebe dnes spolupracuje s viac ako 150 psychológmi a ako prvá na Slovensku vyvinula párovací systém, ktorý klientom pomáha nájsť ideálneho odborníka na základe 15 otázok. Aj vďaka tomu rastie dôvera k značke, ktorá pracuje s extrémne citlivou službou. „Náš klient si často prvýkrát objedná terapiu až po 14 mesiacoch od prvého kontaktu so značkou,“ hovorí Magda. Namiesto tlaku na konverziu preto ksebe stavia na dlhodobom vzťahu, edukácii a búraní predsudkov. Pomáha im v tom kombinácia blogov, sociálnych sietí, PR výstupov, influencer marketingu a výkonových kampaní. Od roku 2024 pôsobí ksebe aj v Česku po akvizícii Terapie.cz. Magda priznáva, že expanzia nebola jednoduchá: „Český trh si žiada iný tón – menej humoru, viac faktov. Zistili sme, že terapie nemožno škálovať ako e-shop.“ Zaujímavým segmentom sú aj Slováci v zahraničí, ktorí preferujú terapiu v materinskom jazyku. Projekt dnes nestojí na investíciách, ale na postupnom, udržateľnom raste. Sústreďuje sa na kvalitu služieb, rozširovanie tímu a vývoj technológií. No prišli aj slepé uličky – ako napríklad pokus o predaj merchu, ktorý síce vyzeral dobre, ale v praxi nenaplnil očakávania. Základom úspechu ksebe zostáva dôvera. „Terapia sa nepredáva zľavovým kódom. Na pomoc, ktorá zachraňuje hlavu, musíš budovať značku ľudsky, dlhodobo a s rešpektom,“ uzatvára Magdaléna Kajan. Tipy na čítanie od Magdalény: Mindskill (Adam Truhlář) – ako nastaviť myseľ na výkon No Rules Rules (Reed Hastings, Erin Meyer) – kultúra Netflixu Marketingová Biblia – pre začínajúcich marketérov Podcast Biznislab vzniká v spolupráci Denníka SME a digitálnej marketingovej agentúry ui42.See omnystudio.com/listener for privacy information.

Podcast Biznislab je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Autor: SME.sk
Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.