
35:04
Podcast: Biznislab
Biznislab s Naďou Kacera z Levosphere: Prestaňte predávať produkty a začnite predávať príležitosti
13.04.2025
Ako si vybudovať značku, ktorá zákazníkovi napadne ako prvá? V najnovšej epizóde podcastu Biznislab, ktorý sa točil naživo na konferencii Lepšia konferencia, bola hosťom Naďa Kacera, spoluzakladateľka a strategička zo spoločnosti Levosphere. Spolu s Danielou Maruškovou sa ponorili do témy, ktorá je aktuálna nielen pre veľké značky, ale aj pre malé firmy či e-shopy – Brand Momentum. Značka, ktorá nekomunikuje správne, sa v hlavách zákazníkov jednoducho neudrží. A naopak – značka, ktorá si správne uchytí príležitosť, sa im tam usadí aj na dlhé roky. Práve to je princíp Brand Momentum: nájsť situácie a príležitosti, v ktorých si zákazník spontánne spomenie na vašu značku. Vypočujte si celý diel a zistite: Ako si značka môže “privlastniť” príležitosť? Kedy môže brand momentum firmu podržať (alebo potopiť)? Prečo nie je Alza ako ostatní – a prečo by ste sa ňou nemali inšpirovať naslepo? Aké chyby robia značky pri rebrandingu? See omnystudio.com/listener for privacy information.
Podcast Biznislab je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.