Ondrej Kořínek z ui42: Lovebrand existuje. Ale je to beh na dlhé trate
49:31
Podcast: Biznislab

Ondrej Kořínek z ui42: Lovebrand existuje. Ale je to beh na dlhé trate

23.11.2025
Ondrej Kořínek, kreatívec a stratég s 25-ročnými skúsenosťami v reklame s viac ako 50 kreatívnymi oceneniami otvorene hovorí o extrémnej dynamike priemyslu. V podcaste Biznislab popísal marketing ako „umenie identifikovať ľudské potreby a naplniť ich spôsobom, ktorý potom generuje zisk“. Hoci sám roky neustále hľadal potvrdenie, či je „dosť dobrý“, nakoniec mu na tejto ceste pomohlo len uvedomenie si vlastných hraníc. Kreatíva je riešenie hlavolamov, nie módna prehliadka Ondrej upozorňuje, že kreatívna kampaň nemusí byť šialená, ale musí efektívne riešiť problém klienta. Kreatíva je pre neho ako hlavolam alebo „jež v klietke“, ktorého je nutné vyriešiť. Otvorene hovorí, že kreatívne súťaže sa príliš sústredia na extravagantné formy ocenených kampaní, ktoré sú často „módnou prehliadkou“ a nesúvisia s reálnym vplyvom na klienta. Lovebrand existuje Napriek všeobecnému názoru o konci televízie, Ondrej ju stále absolútne odporúča klientom, ktorí na ňu majú rozpočet. Ide o najefektívnejšiu cestu pri budovaní značky, ako akákoľvek digitálna kampaň. Vysvetľuje to jednoducho: „ľudí nezaujíma reklama. To si treba uvedomiť.“ TV je zatiaľ najefektívnejší kanál, ako sa s posolstvom dostať priamo do obývačky ľudí, čo vidieť aj z prieskumov. Na televíznu kampaň by ste však mali zabudnúť, ak na ňu nemáte minimálne 200tisíc eur. Ondrej Kořínek tvrdí, že lovebrand môže v niektorých segmentoch existovať, ale potrebujete k tomu dve kľúčové podmienky: bezpodmienečnú lásku (nečakanie na zľavy) a odpúšťanie chýb. Ak čakáte na zľavy, už to nie je láska k značke, ale len k produktu. Značka musí poznať sama seba Čo by malo obsahovať dobré zadanie od klienta, ako nastaviť očakávania od spolupráce s agentúrou a ako definovať ciele Ondrej odpovedá v rozhovore s Danielou Maruškovou, CMO agentúry ui42. Vypočujte si celý rozhovor, kde sa dozviete viac o kampani Júliusom Satinským, ako mu učenie a mentoring pomáha rásť, koho považuje za lovebrand a o jeho sne o práci na globálnej kampani. Podcast Biznislab vzniká v spolupráci Denníka SME a digitálnej marketingovej agentúry ui42.See omnystudio.com/listener for privacy information.

Podcast Biznislab je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Autor: SME.sk
Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.