
01:05:29
Podcast: Biznis model v praxi
Blue Ocean Strategy: Ako sa vyhnúť konkurencii a loviť tam, kde iní ešte neboli
19.03.2025
V nevraživom podnikateľskom prostredí sa firmy často sústredia na konkurenčný boj namiesto vytvárania vlastného priestoru na trhu. Táto epizóda podcastu sa venuje stratégii Blue Ocean – systematickému prístupu k inovácii biznis modelov, ktorý umožňuje firmám vyhnúť sa priamemu konkurenčnému tlaku a nanovo definovať profil vytvárania svojej hodnoty. V tomto dieli sa rozprávame o tom, ako spoločnosti Cirque du Soleil, Ryanair či Uber redefinovali trhové pravidlá O tom, prečo je inovovanie obchodného modelu dôležitejšie než len zlepšovanie produktu, akým spôsobom identifikovať nové trhové príležitosti a vytvoriť dopyt tam, kde neexistoval. Ak vás zaujíma strategické riadenie a dlhodobá udržateľnosť podnikania, táto epizóda ponúka praktické poznatky a prípadové štúdie pre manažérov, podnikateľov a strategických lídrov.
Podcast Biznis model v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Jozef Hláváč a Matúš Fürek
Kategórie: Biznis, Podnikanie, Marketing