Blue Ocean Strategy: Ako sa vyhnúť konkurencii a loviť tam, kde iní ešte neboli
01:05:29

Blue Ocean Strategy: Ako sa vyhnúť konkurencii a loviť tam, kde iní ešte neboli

19.03.2025
V nevraživom podnikateľskom prostredí sa firmy často sústredia na konkurenčný boj namiesto vytvárania vlastného priestoru na trhu. Táto epizóda podcastu sa venuje stratégii Blue Ocean – systematickému prístupu k inovácii biznis modelov, ktorý umožňuje firmám vyhnúť sa priamemu konkurenčnému tlaku a nanovo definovať profil vytvárania svojej hodnoty. V tomto dieli sa rozprávame o tom, ako spoločnosti Cirque du Soleil, Ryanair či Uber redefinovali trhové pravidlá O tom, prečo je inovovanie obchodného modelu dôležitejšie než len zlepšovanie produktu, akým spôsobom identifikovať nové trhové príležitosti a vytvoriť dopyt tam, kde neexistoval. Ak vás zaujíma strategické riadenie a dlhodobá udržateľnosť podnikania, táto epizóda ponúka praktické poznatky a prípadové štúdie pre manažérov, podnikateľov a strategických lídrov.

Podcast Biznis model v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.