
01:01:04
Podcast: Biznis model v praxi
Zákazník - Znakom spokojnosti zákazníka nemusí vždy byť to, že sa na nás usmieva
09.12.2024
V tomto dieli rozprávame o tom, ako porozumieť zákazníkovi a nastaviť svoje podnikanie tak, aby “nemusel” hľadať riešenie svojej potreby u konkurencie. A nemusí byť pri tom vysmiaty, dokonca, niekedy môže na nás aj nadávať. Dôležité je, aby v konečnom dôsledku sa pri nákupe opäť vrátil k nám. V tomto zmysle je práve zákazník a jeho potreba cieľom všetkých našich aktivít, ktoré v zmysluplne postavenom biznis modeli harmonicky smerujú k víťazstvu v súťaži na trhu. Podcast Biznis model v praxi je sériou videí, v ktorých Matúš Fürek a Jozef Hlaváč vedú rozhovory o základných princípoch analyzovania, tvorby i implementácie biznis modelu do praxe ako v globálnych tak aj začínajúcich firmách.
Podcast Biznis model v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Jozef Hláváč a Matúš Fürek
Kategórie: Biznis, Podnikanie, Marketing