
Lidé si těžko zvykají na změny
Tvrdí to Veornika Luhová, Product owner a behaviorální psycholožka v České spořitelně. Jak poskytnout klientovi co nejlepší zákaznický zážitek? A do jaké míry o tom ,zda klient u banky zůstane či nikoliv rozhodují soft služby typu money management a do jaké míry je to o tvrdých počtech a výší sazeb? Právě o těchto otázkách a spoustě dalších jsme diskutovali s Veronikou Luhovou.
Podcast BANKAST je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.