
#AD06 Slová, ktoré predávajú: Tajomstvá úspešného copywritingu: Peter Ižo, Juraj Stehlík, Matej Valo
V najnovšej epizóde podcastu ADMA x Kiavčin sa pozrieme na to, čo oddeľuje priemerné texty od tých, ktoré predávajú, inšpirujú a budujú značky. Copywriting totiž nie je len o pekných slovách - je to umenie presviedčania, storytellingu a strategického myslenia. Pozvanie prijali skúsení copywriteri: Peter Ižo z MullenLowe GGK, Juraj Stehlík z TRIADu a Matej Valo z Teórie Kreativity
Spoločne sa pozrieme na tajomstvá kreatívneho písania. Odhalíme, aké schopnosti musí mať skvelý copywriter, aby ho nenahradila AI. No a ukážeme, ako sa prispôsobiť neustále sa meniacemu svetu reklamy. Dozvieš sa, ako prebieha kreatívny proces, na čo si dať pri písaní pozor a ako si overiť, či tvoj text skutočne funguje. Nezabudneme ani na pohľad do budúcnosti - kam smeruje reklama založená na kreatívnom procese a či má AI šancu nahradiť ľudskú kreativitu
Ak chceš tvoriť texty, ktoré rezonujú, túto epizódu si nemôžeš nechať ujsť!
Či už si marketér alebo fanúšik digitálneho sveta, táto epizóda ti ponúkne cenné postrehy a široké spektrum marketingových tém
Podcast ADMA x Kiavčin podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.