
#AD04 Veľké kampane od veľkých marketérov: Ako (ne)vznikajú ich najlepšie nápady? Jakub Mazán, Peter Šurín
V novej epizóde podcastu ADMA x Kiavčin sa rozprávame s Petrom Šurínom z Elite Monday Lovers a Kubom Mazánom zo Zaraguza o tom, ako tvoriť marketing, ktorý nestojí len na krátkodobých trendoch, ale na pevných a overených základoch
Dozvieš sa, prečo sú 4P stále kľúčové, ako ich efektívne využiť vo svojej komunikácii a prečo by ich marketéri nemali ignorovať. Vysvetlíme, čo sú kreatívne platformy, ako rozlišovať medzi jednoduchými a komplikovanými nápadmi a ako ich úspešne predávať klientom. A čo je najdôležitejšie – ukážeme, ako tieto nápady pretaviť do úspešných kampaní
Priprav sa na inšpiratívne myšlienky, praktické rady a pohľad na to, ako vytvárať kampane, ktoré stoja na pevných marketingových základoch
Či už si marketér alebo fanúšik digitálneho sveta, táto epizóda ti ponúkne cenné postrehy a široké spektrum marketingových tém
Podcast ADMA x Kiavčin podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.