
Ako sa v SWANe staráme o zákazníkov
Čo sa presne stane, keď zavoláme na zákaznícku linku? Koľko času má operátor na to, aby zdvihol náš hovor? A využívajú zákazníci častejšie takéto linky, alebo sú to dnes skôr maily a sociálne médiá? Tieto témy otvoríme s Robertom Plonkom, riaditeľom zákazníckej starostlivosti spoločnosti SWAN. Možno príde aj na pár úsmevných príbehov zo zákazníckej linky.
Podcast 4kast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.