Prečo obsahový marketing potrebuje kreatívu? (Peter Ižo)
52:23
Podcast: Websupport

Prečo obsahový marketing potrebuje kreatívu? (Peter Ižo)

14.12.2020
Kľúčovou úlohou marketérov je generovať záujem. Viete však, ako správne na to? Môže pomôcť práve kreatívne myslenie. Kreativita je alfou a omegou reklamy ešte z čias pred nástupom internetu a digitálneho marketingu. Umožňuje nám zapamätať si informáciu, ktorá môže viesť k vyššiemu rozpoznaniu značky a zvýšeniu predaja. V dobe, kedy sa firmy zaujímajú často len o zisk však kreativita dosť trpí. Aby ste sa v tejto dobe odlíšili od svojej konkurencie a zaujali svojich zákazníkov, je potrebné myslieť „out of the box”. Viete však ako kreatívne myslenie rozvíjať či cibriť? To ako vyzerá deň kreatívca, ako prebieha tvorivý proces alebo aké sú najefektívnejšie kreatívne techniky, nám priblížil Peter Ižo, ktorý pôsobí ako kreatívny riaditeľ v agentúre MADE BY VACULIK. Diskusiu moderuje Barbora Senčáková, špecialistka na obsahový marketing z Content agency.

Podcast Websupport je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.