Q&A: Flexibilita a strečing, prerušované hladovanie a ako na zaostávajúce svalové partie

04.03.2020
Dnes Vám Jakub prináša ďalšiu epizódu podcastu, tentokrát opäť vo forme Q&A. Zodpovedá otázky, ktoré mu od vás prišli a zaslúžia si trochu širší kontext a podrobnejšie rozobrať. Dozviete sa, čo robí on osobne pre svoje flexibilitu a aký má názor na zlepšovanie mobility či strečing, ale aj čo si myslí o prerušovanom hladovaní. Na záver rozoberie "case study" jednej poslucháčky, ktorej sa nedarí zlepšiť isté svalové partie a poradí, ako na to.     Užitočné linky, spomínané v podcaste: https://www.barbellmedicine.com/blog/mobility-explained/ TIMESTAMPS: 01:43 Flexibilita a čo pre ňu robím ja? 12:15 Ako riešim dysbalanciu po zranení 20:02 Môj názor na fasting a prerušované hladovanie 26:40 Výhody fastingu 27:50 Riziká fastingu 36:00 Ako zlepšiť svalovú partiu, ktorá nechce rásť? 39:44 Musím mať svalovicu?     Varovanie: Epizóda obsahuje afektovaný prejav, náhodné anglické slová a plytký humor. Jej obsah slúži čisto pre informačné účely a nenahrádza lekárske rady a rady zdravotníka. Akékoľvek otázky či pripomienky smerujte na: viacnezfitnesspodcast@gmail.com Instagram: @jakub_bucko

Podcast VIAC NEŽ FITNESS Podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.
OK