.marketing k obedu: Budú si Slováci ešte viac uťahovať opasky?

09.07.2020
Budú si Slováci ešte viac uťahovať opasky alebo sa s uvoľnením opatrení uvoľnilo aj úsporné správanie slovenských domácností? Pozrite si Marketing k obedu: 30 stráviteľných minút o marketingu od týždenníka .týždeň a marketingovej agentúry Basta digital. Prieskumná agentúra 2muse už tretíkrát zisťovala nálady spotrebiteľov v prieskume pod názvom Spotrebiteľský pulz. Hosťami Andreja Salnera z Basta digital sú Stanislava Púčková a Peter Sklenář z agentúry 2muse.

Podcast .týždeň podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.
OK