34. Influencerka podrobne: Ako sa dohadujú spolupráce a cena? – Jana Hrmová
45:51

34. Influencerka podrobne: Ako sa dohadujú spolupráce a cena? – Jana Hrmová

02.11.2021

Dni plné robenia fotiek a mailová schránka prepchatá návrhmi na spolupráce. Presne takto vyzerá životný štýl, ktorý zaujíma spoločnosť stále viac. Vidinou sú lukratívne zárobky či produkty zadarmo. Čo na to treba? Podľa beauty blogerky a influencerky Jany Hrmovej je na spoluprácu so známymi značkami treba viac ako len tisíce followerov. Aký je jej systém?

Instagramerka s 200-tisíc sledovateľmi prezradila, či všetky jej spolupráce začínajú oslovením zo strany firmy alebo je to niekedy naopak. Ako sa dohadujú financie a má svoj cenník? Jana odhalila, že počas niektorých období v roku je jej „tarifa“ vyššia. Zároveň dodáva, že niektoré veci si rada prediskutuje aj s inými influencermi.

Vyberá si spolupráce iba podľa svojich preferencií, či je za tým sofistikovanejšia stratégia? Čo všetko musí zarábajúci influencer sledovať? Bude to takto podľa nej fungovať „naveky“ či rozmýšľa aj nad iným typom práce do budúcnosti?

Podcast Profesia v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.