38. Čo robí hovorca, keď zrovna nehovorí v TV? – Tomáš Bezák
Potrebuje hovorca novinársku prax alebo sú lepšie marketingové základy? S Tomášom Bezákom, ktorý je riaditeľ komunikácie a hovorca obchodného reťazca Lidl, sme si zapolemizovali o tom, aké sú najdôležitejšie zručnosti, ktoré má mať človek na tejto pozícii. Podľa neho je tento druh práce často náročnejší ako novinárčina, ktorej sa venoval predtým.
„Keď človek preferuje pokoj a systematickosť, toto povolanie nie je pre neho,“ myslí si. Ako by mal dobrý hovorca reagovať na novinárov a byť najlepším vo svojom odbore?
S Tomášom sme sa tiež porozprávali o tom, ako vzniká krízová komunikácia. Napríklad taká, keď sa tlupa ľudí bez rúšok rozhodne porušovať opatrenia v reťazci, ktorý zastupuje. Ak vás zaujíma, ako sa narába s verejnou mienkou, vypočutie si tohto podcastu je výborné rozhodnutie.
Podcast Profesia v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.