38. Čo robí hovorca, keď zrovna nehovorí v TV? – Tomáš Bezák
31:28

38. Čo robí hovorca, keď zrovna nehovorí v TV? – Tomáš Bezák

30.11.2021

Potrebuje hovorca novinársku prax alebo sú lepšie marketingové základy? S Tomášom Bezákom, ktorý je riaditeľ komunikácie a hovorca obchodného reťazca Lidl, sme si zapolemizovali o tom, aké sú najdôležitejšie zručnosti, ktoré má mať človek na tejto pozícii. Podľa neho je tento druh práce často náročnejší ako novinárčina, ktorej sa venoval predtým.

„Keď človek preferuje pokoj a systematickosť, toto povolanie nie je pre neho,“ myslí si. Ako by mal dobrý hovorca reagovať na novinárov a byť najlepším vo svojom odbore?

S Tomášom sme sa tiež porozprávali o tom, ako vzniká krízová komunikácia. Napríklad taká, keď sa tlupa ľudí bez rúšok rozhodne porušovať opatrenia v reťazci, ktorý zastupuje. Ak vás zaujíma, ako sa narába s verejnou mienkou, vypočutie si tohto podcastu je výborné rozhodnutie.

Podcast Profesia v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.