J. Jarabica (Blueweb) / P. Velits (Isadore): Ako vyvíjať a nastaviť e-shop pre globálny trh
Peter Velits s bratom Martinom ako bývalí profesionálni cyklisti presedlali za ostatné roky z bicyklov na rýchlo rastúci e-commerce biznis a dnes majú e-shop Isadore.com s obratom 2 mil. EUR a 13 zamestnancov. Pri vývoji e-shopu spojili sili so spoločnosťou Blueweb, ktorá vyvíja okrem samotného e-shopu veľmi pokročilé funkcie a moduly na pozadí. Zakladateľ Pricemanie Michal Král vyspovedal Petra s Jakubom a vznikol z toho parádny rozhovor, v ktorom sa dozviete:
00:40 - Ako sa Peter dostal od profesionálnej cyklistiky k e-commerce biznisu
3:55 - Predchádzala spusteniu e-shopu aj analýza trhu/konkurencie alebo to bolo čisto pocitová záležitosť?
4:45 - Aké kľúčové zlomy boli od nuly smerom k 2 mil. obratu a 13 ľuďom v tíme
6:10 - Ako Jakub z Blueweb-u ako dodávateľ e-shopu vnímal celý príbeh Isadore a ako vznikla prvotná spolupráca
7:30 - Koľko zatiaľ Isadore preinvestovali do vývoja od spustenia e-shopu a ktoré zaujímavé funkcie spoločne vyvinuli s Blueweb-om
10:05 - Koľko aktuálne Isadore shippuje objednávok mesačne, z ktorých krajín je najväčší dopyt a ako funguje výroba a logistika e-shopu
13:50 - Ktorí prepravcovia sa najviac osvedčili na medzinárodné doručovanie a akú platobnú bránu využívajú a prečo
16:25 - Aká je priemerná miera konverzie a hodnota objednávky v Isadore a aké je typické správanie zákazníka
17:00 - Aká je štruktúra návštevnosti e-shopu a ako performujú jednotlivé marketingové kanály
18:05 - Ako pristupujú k marketingu v jednotlivých krajinách (lokálna vs. globálna stratégia)
19:10 - Aké majú v Isadore skúsenosti s marketingovými agentúrami a na ktoré činnosti majú naopak interný tím
20:45 - Koľko Isadore aktuálne investuje do marketingu a ako im fungujú sociálne siete
22:40 - Čo má z pohľadu vývoja e-shopu kľúčový dopad na obrat a ziskovosť klientov
24:50 - Ako nastaviť optimálne komunikáciu a spoluprácu medzi klientom a dodávateľom e-shopu
27:05 - Je Blueweb otvorený aj success-fee modelom spolupráce (čiže časť odmeny závisí od výkonu e-shopu)
29:40 - Akým spôsobom v Isadore prioritizujú vývoj a rozhodujú sa, ktoré funkcie budú vyvíjať
32:55 - Ako funguje v Isadore finančné riadenie a plánovanie a ktoré kľúčové metriky sledujú
36:55 - Čo chalanov 6 rokov spolupráce naučilo a čo by dnes urobili inak
Ak si chcete pozrieť aj ďalšie projekty z dielne spoločnosti Blueweb, odporúčame pozrieť:
https://www.blueweb.sk/referencie
Tip 1:
Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2:
Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 3:
Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.
Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.