J. Jarabica (Blueweb) / P. Velits (Isadore): Ako vyvíjať a nastaviť e-shop pre globálny trh
40:02

J. Jarabica (Blueweb) / P. Velits (Isadore): Ako vyvíjať a nastaviť e-shop pre globálny trh

24.08.2019

Peter Velits s bratom Martinom ako bývalí profesionálni cyklisti presedlali za ostatné roky z bicyklov na rýchlo rastúci e-commerce biznis a dnes majú e-shop Isadore.com s obratom 2 mil. EUR a 13 zamestnancov. Pri vývoji e-shopu spojili sili so spoločnosťou Blueweb, ktorá vyvíja okrem samotného e-shopu veľmi pokročilé funkcie a moduly na pozadí. Zakladateľ Pricemanie Michal Král vyspovedal Petra s Jakubom a vznikol z toho parádny rozhovor, v ktorom sa dozviete:

00:40 - Ako sa Peter dostal od profesionálnej cyklistiky k e-commerce biznisu
3:55 - Predchádzala spusteniu e-shopu aj analýza trhu/konkurencie alebo to bolo čisto pocitová záležitosť?
4:45 - Aké kľúčové zlomy boli od nuly smerom k 2 mil. obratu a 13 ľuďom v tíme
6:10 - Ako Jakub z Blueweb-u ako dodávateľ e-shopu vnímal celý príbeh Isadore a ako vznikla prvotná spolupráca
7:30 - Koľko zatiaľ Isadore preinvestovali do vývoja od spustenia e-shopu a ktoré zaujímavé funkcie spoločne vyvinuli s Blueweb-om
10:05 - Koľko aktuálne Isadore shippuje objednávok mesačne, z ktorých krajín je najväčší dopyt a ako funguje výroba a logistika e-shopu
13:50 - Ktorí prepravcovia sa najviac osvedčili na medzinárodné doručovanie a akú platobnú bránu využívajú a prečo
16:25 - Aká je priemerná miera konverzie a hodnota objednávky v Isadore a aké je typické správanie zákazníka
17:00 - Aká je štruktúra návštevnosti e-shopu a ako performujú jednotlivé marketingové kanály
18:05 - Ako pristupujú k marketingu v jednotlivých krajinách (lokálna vs. globálna stratégia)
19:10 - Aké majú v Isadore skúsenosti s marketingovými agentúrami a na ktoré činnosti majú naopak interný tím
20:45 - Koľko Isadore aktuálne investuje do marketingu a ako im fungujú sociálne siete
22:40 - Čo má z pohľadu vývoja e-shopu kľúčový dopad na obrat a ziskovosť klientov
24:50 - Ako nastaviť optimálne komunikáciu a spoluprácu medzi klientom a dodávateľom e-shopu
27:05 - Je Blueweb otvorený aj success-fee modelom spolupráce (čiže časť odmeny závisí od výkonu e-shopu)
29:40 - Akým spôsobom v Isadore prioritizujú vývoj a rozhodujú sa, ktoré funkcie budú vyvíjať
32:55 - Ako funguje v Isadore finančné riadenie a plánovanie a ktoré kľúčové metriky sledujú
36:55 - Čo chalanov 6 rokov spolupráce naučilo a čo by dnes urobili inak

Ak si chcete pozrieť aj ďalšie projekty z dielne spoločnosti Blueweb, odporúčame pozrieť:
https://www.blueweb.sk/referencie

Tip 1:
Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.

Tip 2:
Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.

Tip 3:
Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.