#31 Inštinkt v marketingu alias gastromarketing reštaurácie Mango
44:16

#31 Inštinkt v marketingu alias gastromarketing reštaurácie Mango

05.02.2020

Miroslav Mango, majiteľ reštaurácie Mango restaurant, hovorí: “Snažte sa o to, aby vás konkurencia kopírovala. Poskytnite konkurencii know-how, ale buďte krok vpredu”

Prežiť 18 rokov v takom náročnom biznise ako je gastro je umenie. Reštaurácia Mango je podnik na jazerách pri Dunajskej Lužnej v blízkosti Bratislavy s jedinečným konceptom postavenom na zážitku prinášajúcom zákazníkom pocit dovolenky v Karibiku. Marketing v gastre má svoje špecifiká a pán Mango nám prezradí svoje tipy a skúsenosti, ako prežiť v tomto biznise.

V podcaste sa ďalej dozviete:

  • celý príbeh tejto exotickej reštaurácie.
  • ako prišiel nápad na takýto tip reštaurácie
  • čo je kľúčové pre úspech v gastro (gastro 5P)
  • čo je autentický marketing
  • či pomáha Tripadvisor návštevnosti
  • aké sú trendy v podávaní a chuti jedla

Ak navštívite reštauráciu Mango, pán Mango ponúka milú malú pozornosť, ak poviete heslo “levosphere”.

Pán Mango: “Neuspokojte sa a kontinuálne hľadajte nových ľudí. Dobrý kuchár je vlastne dinosaurus, jednoducho vyhynul. Pre mňa je tento biznis investícia, je to gula na nohe. Dôležité je získané finančné prostriedky späť investovať. Ľudia si to všimnú.”

Podcast LEVOSPHERE - marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.