LEVOSPHERE - marketing v praxi

LEVOSPHERE - marketing v praxi

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.

Podcast LEVOSPHERE - marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (114 epizód)

57:08
  
pred 1 dňom

#108 Markíza a Teleráno – tajomstvo ich úspechu

Zuzana Štelbaská, šéfredaktorka magazínu Reflex, Počasia aj Telerána a Michal Borec, riaditeľ PR a marketingu v televízii Markíza, sú hosťami zaujímavého rozhovoru. V podcaste sa rozprávame o 2 velikánoch z televíznych obrazoviek -  o samotnej Markíze a o relácií Teleráno. Zuzana a Michal nám v...
16:00
  
21.07.2021

#107 Kotler v praxi 14. diel – základná teória distribúcie

Rozhodovanie o marketingových kanáloch patrí medzi najdôležitejšie rozhodnutia, pred ktorými stojí manažment každej spoločnosti, pretože to má vplyv na všetky ostatné marketingové rozhodnutia. Jeho dôležitosť sa odráža aj v nastavení cenovej politiky, pretože je rozdiel v tom, ako sa nastavuje cena...
58:29
  
14.07.2021

#106 Cenotvorba si pýta vašu pozornosť, nie peňaženku

Peter Krišťák pôsobí v spoločnosti Pricewise, v ktorej pomáhajú klientom zvyšovať ich výnosy. V podcaste sa rozprávame na tému cena a jej tvorba. Táto téma môže na prvý pohľad znieť nudne, no jej dôležitosť v marketingovej stratégii je nespochybniteľná. Koniec koncov, práve toto P zo 4P marketingové...
46:43
  
07.07.2021

#105 SPP - pohľad do marketingu v energetike

Ivana Zelizňáková je riaditeľkou odboru marketingu v SPP. Energetika je segment, ktorý je pre naše životy úplný „must have“, ale z hľadiska atraktivity nie je na prvom mieste v hľadáčiku ako napríklad kozmetika, alebo obuv. Je to segment, ktorý je náročný na komunikáciu, pretože sa ťažšie približuje...
46:30
  
30.06.2021

#104 Zľavomat – keď sa rebranding značky podarí

Aleš Mlátilík je generálnym riaditeľom spoločnosti Zľavomat. Kedysi bola táto spoločnosť zľavovým portálom, neskôr sa však rozhodli značku budovať, potom ju aj predali a dnes je to úspešná spoločnosť. V podcaste sa rozprávame práve o tom, ako sa im podarilo previesť značku úspešným rebrandingom. Bud...
40:32
  
23.06.2021

#103 Digitálna stratégia prakticky

Milan Markovič je lídrom slovenského Effectixu a certifikovaným Google trénerom. Jeho doménou je digitálna stratégia v marketingu. Práve o nej a o tom, ako si ju správne nastaviť, sa spolu s Milanom rozprávame v podcaste. Digitálna stratégia znamená nastavenie procesu komunikácie spoločnosti podľa h...
14:09
  
16.06.2021

#102 KOTLER V PRAXI 13. diel - 9 cenových stratégií

V 13. epizóde zo série Kotler v praxi si približujeme tému tvorby cien produktov a cenové stratégie podľa teórie Kotlera. Viete, ako sa správne stanovuje cena? Častým prekvapením je fakt, že cenotvorba nie je len určovanie cien jednotlivých produktov. Základom je stanovenie cenovej úrovne, ktorá obs...
21:44
  
15.06.2021

O magnetizujúcom online kurze a prečo je dobré ho mať

A je to tu! Sme nesmierne vďačné, že vám, všetkým poslucháčom, môžeme oznámiť našu veľkú novinku. Niekoľko mesiacov sme pracovali na otvorení našej LEVOSPHERE MARKETINGOVEJ ŠKOLY. V nej pre vás budeme postupne produkovať online kurzy na rôzne marketingové témy. Témy, ktoré plánujeme spracovať majú s...
56:56
  
09.06.2021

#101 Poradca podnikateľa – ako vybudovať značku, ktorá vydrží desaťročia

Juraj Málik je spoluzakladateľom a súčasným majiteľom firmy Poradca podnikateľa, v ktorej pôsobí už vyše 30 rokov. V nej poskytujú spoľahlivé, odborné informácie a služby z oblasti ekonomiky, práva, daní a miezd. V podcaste sa spolu rozprávame o tom, ako je mo...
36:46
  
02.06.2021

#100 Crème de la Crème podcast

A je to tu! Prinášame vám už 100. epizódu nášho podcastu Levosphere – Marketing v praxi. Za 99 častí sa v podcastoch vystriedalo mnoho zaujímavých hostí a odznelo v nich naozaj veľa hodnotných odporúčaní. Pri príležitosti takýchto pekných okrúhlin nášho podcastu sme si pre vás pripravili špeciálnu e...
47:25
  
26.05.2021

#99 Petra Polnišová – na jedinečnosti záleží

Petra Polnišová je uznávaná a obľúbená herečka, ktorú poznáme nie len z televíznych obrazoviek, ale aj z divadla. Okrem toho má aj ďalšie roly, medzi ktoré patrí to, že je komička, moderátorka, biznismanka a dokonca robí aj podcasty. V rozhovore sa spolu rozprávame o jej osobnej značke, ktorá je ruk...
42:36
  
19.05.2021

#98 Ako Kura chráni svoj autorský dizajn

Zora Puškáčová je majiteľkou značky Kura Harabura. V podcaste sa rozprávame o kontroverzii, vtipe aj satire, ktoré sprevádzajú túto značku. V druhej časti sa rozprávame aj o autorskom dizajne. Zora nám vysvetľuje, prečo je dôležité ho v rámci značky riešiť a ako postupovať, ak chceme, aby náš dizajn...
12:58
  
12.05.2021

#97 KOTLER V PRAXI 12. diel - Životný cyklus produktu

Spomínate si na legendárny mobil značky Nokia? Od jeho uvedenia na trh zaznamenal postupne veľký nárast predaja až do momentu, kedy ho nahradili smartfóny. Postupne sa prestal kupovať až sa z trhu stiahol. Tento priebeh sa volá životný cyklus výrobku. V podcaste si vysvetľujeme, ako Kotler tento cyk...
01:02:43
  
05.05.2021

#96 Jedným dychom Clubhouse

Filip Vítek je riaditeľom dátového výskumu a analýz pre nemeckú firmu TeamViewer. Okrem toho sa venuje aj analýze vývoja sociálnej sieti Clubhouse. V podcaste sa spolu rozprávame práve o tejto sociálnej sieti, ktorá u nás na Slovensku v januári zaznamenala veľký rozmach. Clu...
01:01:49
  
28.04.2021

#95 Svet PPC reklamy

Pavol Adamčák je spoluzakladateľom Dexfinity a nástroja MagicScript, ktorý prostredníctvom inteligentného algoritmu zefektívňuje PPC reklamu. A práve o PPC reklame sa v podcaste rozprávame s Pavlom. Vysvetľujeme si to, čo je to ppc reklama, kde všade sa využíva, ale pozeráme...
39:38
  
21.04.2021

#94 Od talentu k očarujúcej značke Lucid Style

Lucia Sládečková je známou vizážistkou, ktorú na Slovensku poznáme pod prezývkou Lucid. V podcaste sa rozprávame o jej značke a osobnosti. Lucid robí vizáž, styling, ponúka kurzy, má vlastné produkty, ktoré predáva a popri tom je aj influencerka. Spomedzi všetkých úloh sa cíti byť najviac obchodníčk...
19:16
  
14.04.2021

#93 KOTLER V PRAXI 11. diel - Proces vývoja nového produktu

Čím všetkým si treba prejsť pri vývoji nového produktu a aké štádia by mal vývoj produktu, alebo služby obsahovať? Týmto a ďalším otázkam sa venujeme v podcaste, ktorého cieľom je vysvetliť, ako Kotler pomenoval vývoj nových výrobkov vo svojej teórii. Na vývoj nových výrobkov musí byť firma dobre...
01:00:16
  
07.04.2021

#92 4ka - odlišnosť v positioningu v praxi

Roland Kyška je riaditeľom pre marketing a komunikáciu v dvoch sesterských firmách SWAN a SWAN Mobile, pod ktorú patrí 4ka. S Rolandom sa v podcaste rozprávame práve o 4ke a o tom, ako vstúpila na trh a ako dokázala vytiahnuť maximum z toho, že je to 4-tý mobilný operátor na Slovensku. 4ka vstúpila...
51:32
  
31.03.2021

#91 Copywriting – zlomok sekundy rozhoduje

Zuzana Bodnárová je content špecialistka v digitálnej agentúre Basta Digital, v ktorej sa venuje tvorbe obsahu, copywritingu a idea makingu. V podcaste sa spolu rozprávame na tému copywriting, ktorá má v marketingu svoje čestné zastúpenie. V dnešnom svete, kedy na nás číhajú text...
49:04
  
24.03.2021

#90 Médiá – všetko, čo ste o nich chceli vedieť

Lucia Hronská pôsobí v Unimedia ako media strategy manager. V podcaste sa spolu rozprávame o médiách. Médiá sú akýkoľvek komunikačný nástroj, ktorého cieľom je sprostredkovať informáciu. V prípade marketingovej komunikácie ide o televíziu, časopisy, rozhlas, billboardy, či internet. V dnešnej dobe s...
19:25
  
18.03.2021

#89 KOTLER V PRAXI 10. diel – Úvod do teórie produktu

Desiatou epizódou série podcastov Kotler v praxi otvárame tému marketingový mix, ktorý poznáme aj pod pojmom 4P. Patria tu produkt, cena, distribúcia a komunikácia. 4P sú v marketingu absolútne kľúčové a umožňujú firme dobre fungovať a riadiť svoju činnosť. Je to ako pri stavbe domu....
44:46
  
10.03.2021

#88 Petra Toth - nepredávajte, robte radosť

Petra Toth  je na Slovensku známou šperkárkou a dizajnérkou. Už viac ako 15 rokov tvorí krásne šperky pod vlastnou značkou, v ktorých pretvára slovanské ornamenty do modernej podoby. Petra nie je marketérkou, no v mnohých situáciách sa riadi intuíciou, ktorá je podľa nej predpokl...
55:47
  
03.03.2021

#87 Umelá inteligencia v marketingu

Emil Fitoš je prezidentom IT Asociácie Slovenska a taktiež členom platformy slovak.AI, v ktorej sa snažia meniť Slovensko na centrum umelej inteligencie. Práve o tejto téme sa rozprávame spolu v podcaste. Umelá inteligencia je téma, o ktorej sa začína čoraz viac hovoriť. Využíva sa v mnohých oblasti...
46:39
  
24.02.2021

#86 Online event počas pandémie

Radoslav Augustín vedie fullservisovú marketingovú agentúru 8P a zároveň je spolutvorcom eventu Kaufland Detský festival spolu s Petrom Pukalovičom. V podcaste sa rozprávame práve o tomto evente a o tom, ako sa im ho podarilo úspešne preniesť z offline do online prostredia. V období, keď mnoho firie...
47:10
  
17.02.2021

#85 Lokálny marketing – keď je prevádzku vidieť

Ján Laurenčík je riaditeľom výkonnostnej marketingovej agentúry Basta Digital. V podcaste sa spolu rozprávame na zaujímavú tému lokálny marketing, ktorá sa v marketingu neomieľa často, no po rozhovore nemáme pochýb o jej dôležitosti. :) Pre tých, ktorý tento pojem počujú prvýkrát, lokálny marketing...
×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.
OK