LEVOSPHERE - marketing v praxi

LEVOSPHERE - marketing v praxi

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.

Podcast LEVOSPHERE - marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (171 epizód)

36:03
  
pred 3 dňami

#163 Vely - nepodceňujte stratégiu, prináša stabilitu a oporu značky

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Miroslava Sabolová je zakladateľkou mladej slovenskej značky Vely, ktorá prináša na trh komplexy šťavnatých vitamínov. Okrem toho, že majú výborné produkty, ktoré nie len skvelo chutia a pomáhajú nášmu zdraviu, mali sme s Miroslavou možnosť spolupracovať n...
58:59
  
21.09.2022

#162 Ako využiť marketingovú stratégiu pre rast e-shopu

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Anka a Naďa boli hostkami v rozhovore s Tomášom Vrtíkom z Expandeco, v ktorom sa rozprávali o tom, ako využiť marketingovú stratégiu pre rast e-shopu. Keďže máme na rozhovor veľmi pozitívne ohlasy, rozhodli sme sa ho zaradiť aj do našich podcastov. V rozho...
49:14
  
07.09.2022

#160 Prieskum v praxi - insight vám zákazníci nepovedia, ako ho nájsť?

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Michal Drobník pôsobí v prieskumnej agentúre Ipsos ako client service director. V podcaste rozoberáme tému insight, s ktorou má Michal bohaté a dlhoročné skúsenosti. Faktom je, že často ľudia hovoria niečo, čo chcú, ale vnútri si myslia niečo iné. Značky s...
47:25
  
31.08.2022

#159 Vieme, kedy je správny čas na affiliate marketing, ste pripravení?

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Štefan Polgári je spoluzakladateľom affiliate siete Dognet, ktorú začal rozbiehať v roku 2013. V podcaste sa spolu rozprávame o affiliate marketingu. Vysvetľuje nám, čo to znamená, ako to celé funguje a ako dokáže pomôcť biznisu. V podcaste sa dozviete:...
43:49
  
24.08.2022

#158 Pretlak - ako sa robí marketing pre marketérov

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Tomáš Nagy je spoluzakladateľom pracovného portálu Pretlak, kde sú najaktuálnejšie pracovné ponuky zo sveta marketingu, dizajnu či IT. Pôvodne to všetko začalo ako facebooková skupina. Tomáš nám prezrádza, ako tento portál uviedli na trh a odkiaľ prišiel i...
44:08
  
10.08.2022

#157 Ján Gordulič o Silných rečiach - ako vybudovať niečo, čo tu ešte nebolo

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Ján Gordulič priniesol na Slovensko stand-up commedy show pod názvom Silné reči. V podcaste ho spovedáme o tom, ako to prebiehalo a ako sa mu zo Silných rečí podarilo vybudovať tak silný brand. V podcaste sa dozviete: aký humor majú radi Slováci a čo je...
36:34
  
27.07.2022

#156 Malinna - mať produkt nestačí, trh je preplnený, musíte sa odlíšiť

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Tea Kerla má na starosti manažment a PR značky Malinna, ktorej cieľom je „zdravá bunka“.  Je to značka organickej kozmetiky a výživových doplnkov, ktoré sú vyrobené na základe unikátnych formúl so zameraním na posilnenie imunity a autoregeneračných pr...
49:55
  
13.07.2022

#155 Otvorte si myseľ! Vizuálna identita značky nie je o logu

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Mikina Dimunová sa venuje tvorbe identít pre rôzne značky. Zameriava sa na ambiciózne prémiové značky, ktoré chcú mať globálny prienik. V podcaste sa rozprávame o identite vo fashion biznise, ktorý je pestrý, no preplnený. Nájdeme tu takmer všetko, avšak s...
44:25
  
29.06.2022

#154 365 - banka s názorom, ktorá si nebojácne razí cestu

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ 365 je banka, ktorá komunikuje úplne inak, ako zvyšné slovenské banky. Buduje si značku konzistentne a má svoj vlastný názor. V podcaste sa rozprávame o 365 banke so Silviou Žuffa, ktorá je head of marketing pre 365 banku a Poštovú banku a s Lindou Valko G...
47:20
  
22.06.2022

#153 Prieskum v praxi - emócie sú spúšťačom úspechu biznisu, vyťažte z toho

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Juraj Szeghy pracuje v oblasti prieskumov už viac ako 20 rokov a v súčasnosti vediete tím zameraný na projekty mystery shopping. V podcaste sa rozprávame na tému emócií. Emócie sú dôležitou časťou, ktorou by sa mali spoločnosti zaoberať, pretože v dnešnom...
54:21
  
15.06.2022

#152 Filip Jančík prelomil ľady hudobného priemyslu vďaka marketingu

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Filip Jančík je profesionálny huslista a hudobný producent. Svojou tvorbou sa snaží priblížiť mladým ľuďom. Filip je navyše aj marketingový nadšenec a veľkú časť svojej práce venuje práve marketingu. V podcaste sa rozprávame o tom, ako si buduje svoju osob...
42:33
  
08.06.2022

#151 Slovíno - keď dáte zákazníkom len 1 možnosť, oslobodíte ich

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Marianna Czúdorová má v rukách marketing značky Slovíno, ktorá na náš trh prišla s vínnym predplatným. Každý mesiac zasielajú predplatiteľom vybrané selekcie vín od malých slovenských vinárov. Či už máte radi víno, alebo nekonvenčné myšlienky, rozhovor vás...
38:36
  
01.06.2022

#150 Kontentino - ako premeniť problém na globálny biznis

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Bohuš Pokštefl je šéfom a spolumajiteľom Kontentina. Je to nástroj, vďaka ktorému je práca so sociálnymi sieťami jednoduchšia a efektívnejšia. V rozhovore nám Bohuš prezrádza, ako nám pomáha Kontentino, ako s ním pracovať, ale dostaneme sa aj k tomu, ako K...
01:00:50
  
25.05.2022

#149 Michal Vašečka - Slováci, toto potrebujete počuť

viac informácii: https://www.levosphere.sk/ Michal Vašečka sa ako sociológ zaoberá otázkami populizmu, extrémizmu a občianskej spoločnosti. S Michalom sme nahrávali rozhovor koncom roku 2020 o tom, ako nás Slovákov ovplyvnili technológie aj pandémia. Tento podcast nájdete pod názvom Michal Vašečka -...
45:55
  
18.05.2022

#148 Prieskum v praxi - domýšľavosť sa nevypláca, dáta v prieskumoch áno

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Roman Pudmarčík sa v prieskumnej agentúre IPSOS venuje skúmaniu zákazníckej skúsenosti, spokojnosti a prieskumom verejnej mienky. V podcaste sa rozprávame práve o prieskumoch, dotazníkoch a prieskumoch zákazníckej skúsenosti. My v Levosphere veríme, že dát...
43:49
  
11.05.2022

#147 Produktová tlačenka alias takto to v B2B nepôjde

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Stano Merc sa B2B biznisu venuje od roku 2012. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pomáha B2B spoločnostiam generovať potenciálnych zákazníkov pomocou stratégií, obchodu a marketingu. V podcaste sa rozprávame o tom, ako dosiahnuť, aby obchod a...
51:02
  
04.05.2022

#146 Nepredáva váš e-shop? Možno robíte niektorú z týchto chýb

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Michal Král je zakladateľom jedného z najväčších vyhľadávačov tovaru na slovenskom trhu Pricemania.sk a má tak bohaté skúsenosti s e-shopami. V podcaste sa rozprávame o tom, aké najčastejšie chyby robia e-shopy. Faktom je, že e-shopy začali počas pandémie...
42:51
  
27.04.2022

#145 Lidl - škola využívania insightov pre všetkých

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Tomáš Bezák vedie komunikáciu Lidla v úseku, ktorý zastrešuje PR, CSR, Public affairs a internú komunikáciu. V podcaste sa rozprávame o tom, ako sa Lidl profiluje v našom vysoko konkurenčnom prostredí FMCG reťazcov. Prezrádza nám, ako dokázali v Lidli otoč...
41:46
  
20.04.2022

#144 Prieskum v praxi - Čo Slovák, to múdrosť. Ako sme sa zmenili?

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ IPSOS je prieskumná agentúra, ktorá pravidelne prichádza so zaujímavými prieskumami, štúdiami. Keďže cítime, že potrebujeme dať viac vedieť o dátach a prieskumoch, rozhodli sme sa v spolupráci s IPSOS-om priniesť sériu 4 podcastov, ktoré budú práve na tiet...
46:05
  
13.04.2022

#143 Pritiahnite si viac objednávok! Žiadna mágia, len 1 podstránka

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Simona Kubán, výkonná riaditeľka SCR interactive, pôsobí v oblasti digitálneho marketingu cez 15 rokov. V SCR interactive prišli s novým prístupom k úprave webových stránok tak, aby boli predajné. Tento prístup pomenovali ako logika predajnej stránky. E-co...
59:10
  
06.04.2022

#142 Ďalší nápad prosím! Okej. Kreatíva však nie je len o nápadoch

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Andrej Csino pracuje v reklame už takmer 20 rokov a od roku 2010 pôsobí ako creative & strategy director v agentúre Core4 Advertising. Andrej nám poodhaľuje oblasť kreativity a prezrádza, ako to funguje vo veľkých značkách. V rozhovore nám odpovie aj n...
54:25
  
30.03.2022

#141 Vaši zákazníci sú zmätení, pochopte ako sa cítia a vyhráte

Lukáš Franko sa špecializuje na mapovanie a dizanovanie cesty zákazníka. Cestu zákazníka, ktorú poznáme aj pod pojmom customer journey, sa dá prirovnať ku príbehu, s ktorým sa ľudia stretávajú bežne každý deň. Cesta zákazníka jednoducho hovorí o krokoch zákazníka ku nákupu. V podcaste sa dozviete:...
44:24
  
23.03.2022

#140 Odkrytá podstata marketingu očami profesora UK

viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Peter Štarchoň je profesorom a vedúcim katedry marketingu na Fakulte manažmentu UK. Venuje sa novým trendom v marketingovom manažmente s dôrazom na značku, postoje spotrebiteľov a zmeny v ich správaní. V podcaste nám odovzdáva svoj pohľad aj skúsenosti s m...
32:44
  
16.03.2022

#139 Magazín Stratégie – evergreen v marketingovom svete

Petra Ševčíková je šéfredaktorkou mesačníka Stratégie, ktorý je moderným evergreenom v marketingovom svete. Petra nám prezrádza informácie z jeho pozadia aj to, akou cestou si Stratégie počas svojho pôsobenia prešli. V druhej časti sa dostávame k tomu, ako sa vyvíja marketing z pohľadu šéfredaktorky...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.