LEVOSPHERE - marketing v praxi

LEVOSPHERE - marketing v praxi

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.

Podcast LEVOSPHERE - marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (97 epizód)

01:00:16
  
pred 4 dňami

#92 4ka - odlišnosť v positioningu v praxi

Roland Kyška je riaditeľom pre marketing a komunikáciu v dvoch sesterských firmách SWAN a SWAN Mobile, pod ktorú patrí 4ka. S Rolandom sa v podcaste rozprávame práve o 4ke a o tom, ako vstúpila na trh a ako dokázala vytiahnuť maximum z toho, že je to 4-tý mobilný operátor na Slovensku. 4ka vstúpila...
00:51:32
  
31.03.2021

#91 Copywriting – zlomok sekundy rozhoduje

Zuzana Bodnárová je content špecialistka v digitálnej agentúre Basta Digital, v ktorej sa venuje tvorbe obsahu, copywritingu a idea makingu. V podcaste sa spolu rozprávame na tému copywriting, ktorá má v marketingu svoje čestné zastúpenie. V dnešnom svete, kedy na nás číhajú text...
00:49:04
  
24.03.2021

#90 Médiá – všetko, čo ste o nich chceli vedieť

Lucia Hronská pôsobí v Unimedia ako media strategy manager. V podcaste sa spolu rozprávame o médiách. Médiá sú akýkoľvek komunikačný nástroj, ktorého cieľom je sprostredkovať informáciu. V prípade marketingovej komunikácie ide o televíziu, časopisy, rozhlas, billboardy, či internet. V dnešnej dobe s...
00:19:25
  
18.03.2021

#89 KOTLER V PRAXI 10. diel – Úvod do teórie produktu

Desiatou epizódou série podcastov Kotler v praxi otvárame tému marketingový mix, ktorý poznáme aj pod pojmom 4P. Patria tu produkt, cena, distribúcia a komunikácia. 4P sú v marketingu absolútne kľúčové a umožňujú firme dobre fungovať a riadiť svoju činnosť. Je to ako pri stavbe domu....
00:44:46
  
10.03.2021

#88 Petra Toth - nepredávajte, robte radosť

Petra Toth  je na Slovensku známou šperkárkou a dizajnérkou. Už viac ako 15 rokov tvorí krásne šperky pod vlastnou značkou, v ktorých pretvára slovanské ornamenty do modernej podoby. Petra nie je marketérkou, no v mnohých situáciách sa riadi intuíciou, ktorá je podľa nej predpokl...
00:55:47
  
03.03.2021

#87 Umelá inteligencia v marketingu

Emil Fitoš je prezidentom IT Asociácie Slovenska a taktiež členom platformy slovak.AI, v ktorej sa snažia meniť Slovensko na centrum umelej inteligencie. Práve o tejto téme sa rozprávame spolu v podcaste. Umelá inteligencia je téma, o ktorej sa začína čoraz viac hovoriť. Využíva sa v mnohých oblasti...
00:46:39
  
24.02.2021

#86 Online event počas pandémie

Radoslav Augustín vedie fullservisovú marketingovú agentúru 8P a zároveň je spolutvorcom eventu Kaufland Detský festival spolu s Petrom Pukalovičom. V podcaste sa rozprávame práve o tomto evente a o tom, ako sa im ho podarilo úspešne preniesť z offline do online prostredia. V období, keď mnoho firie...
00:47:10
  
17.02.2021

#85 Lokálny marketing – keď je prevádzku vidieť

Ján Laurenčík je riaditeľom výkonnostnej marketingovej agentúry Basta Digital. V podcaste sa spolu rozprávame na zaujímavú tému lokálny marketing, ktorá sa v marketingu neomieľa často, no po rozhovore nemáme pochýb o jej dôležitosti. :) Pre tých, ktorý tento pojem počujú prvýkrát, lokálny marketing...
00:15:17
  
11.02.2021

#84 KOTLER V PRAXI 9. diel – Teória positioningu

V marketingu sa často využíva pojem pozícia na trhu, inak nazývaný brand positioning. V podcaste si vysvetľujeme čo to znamená, aká je jeho definícia, ako sa určuje a čo to vlastne znamená v praxi. Pre lepšie pochopenie si ho ilustrujeme aj na praktických príkladoch. Občas sa stáva, že sa nesprávne...
00:50:10
  
03.02.2021

#83 Michal Vašečka - Slováci pohľadom sociológa

Michal Vašečka je na Slovensku známy v mnohých oblastiach. My sme si ho do podcastu pozvali ako sociológa. Rozprávame sa o tom, akí sme my Slováci, ako nás ovplyvnili technológie aj pandémia. Tento zaujímavý podcast je plný zamyslenia, uvedomenia si mnohých faktov a zreflektovania toho, akí sme my S...
00:47:39
  
27.01.2021

#82 Svetové obchodné trendy

Erika Falťanová je certifikovaná koučka, trénerka a konzultantka pre obchod a leadership a pôsobí aj ako viceprezidetka Rady ICF Slovak Charter Chapter. V podcaste nám prezrádza hodnotné skúsenosti a vedomosti o svetových globálnych trendoch, ktoré ako Erika hovorí, zasahujú každého z nás. Zmena je...
00:48:26
  
20.01.2021

#81 Digitálny marketing – kreativita a idea vyhrávajú

Martin Kukoľ takmer štyri roky pôsobí v reklamnej agentúre Socialists so zameraním na sociálne siete a digitálne médiá, kde momentálne riadi celý agentúrny tím. V podcaste sa spolu rozprávame na tému digitálny marketing. Martin nám rozpráva veľa zaujímavých myšlienok a faktov, ktoré sa oplatí vypoču...
00:22:03
  
13.01.2021

#80 KOTLER V PRAXI 8. diel – 4 stratégie výberu cieľovej skupiny

V minulom podcaste zo série Kotler v praxi sme sa naučili ako segmentovať trh.  V tomto podcaste nadväzujeme na túto tému a rozprávame o tom, ako si vybrať cieľovú skupinu. Segmentácia trhu síce odkrýva marketingové príležitosti, no úlohou firmy je rozhodnúť, koľko segmentov chce obslúžiť a ako...
00:53:53
  
06.01.2021

#79 Bory Mall - Ako na marketing nákupného centra?

Marián Hornyák, ktorý je marketingovým manažérom Bory Mall, nám v podcaste približuje marketing nákupných centier. V podcaste sa dozvedáme, ako funguje zákulisie obchodných centier, ich marketing a aj to, ako je možné dostať svoju predajňu do obchodného centra. Top 5 najlepších myšlienok, ktoré zazn...
00:02:53
  
23.12.2020

Vianočné prianie od Levosphere

Tieto Vianoce sú úplne iné, než na aké sme boli zvyknutí.  So srdca Vám želáme veľa pokoja, lásky a zdravia v tomto netradičnom čase. Okrem iného aj veľa inšpirácie a marketingového myslenia do nového roku 2021.
00:50:16
  
16.12.2020

#78 Tatrabanka - Bejby Blue, prvá digitálna osobnosť na Slovensku

Dominika Gaburová pôsobí v Tatra Banke ako brand manažérka na oddelení marketingovej komunikácie a Juraj Kováč je kreatívnym riaditeľom v agentúre This is Locco. V podcaste sa spolu rozprávame o Bejby Blue.  Ak ste doteraz ešte nepočuli o Bejby Blue, tak je to prvá digitálna osobnosť na Slovens...
00:49:42
  
09.12.2020

#77 Lifestyle prieskum – Slováci očami dát

Ján Hudák a Alexandra Martináková pôsobia v prieskumnej agentúre Kantar, ktorá od roku 2006 robí prieskum Lifestyle. V prieskume sa skúma spoločnosť – ako vyzerá, ako sa jej darí, a to primárne z pohľadu spotrebiteľov. V podcaste sa dozvedáme množstvo zaujímavých informácií. My sme pre vás vybrali t...
00:19:03
  
02.12.2020

#76 KOTLER V PRAXI 7. diel - Ako segmentovať trh?

V podcaste sa venujeme pojmu segmentácia. Je to síce často využívaný pojem, ale len málokto ju vie naozaj odlíšiť od tvorby a výberu cieľovej skupiny. A len málokto vie segmentáciu naozaj využiť pre svoje podnikanie. Pričom segmentácia je užitočný nástroj nie len na tvorbu vlastnej trhovej pozície,...
00:36:25
  
01.12.2020

Podcast Poradca podnikateľa s Naďa Kacera & Anka Sabolová

Stratégia – slovo, ktorému možno veľa ľudí nerozumie. Dnes to napravíme. Skúsené marketérky, Anka Sabolová a Naďa Kacera, prakticky a jasne ozrejmia v podcaste Poradca Podnikateľa, čo je marketingová stratégia a prečo je pre firmy a podnikateľov dôležitá. Začnime prekvapením: marketing je vedná disc...
01:05:39
  
29.11.2020

#75 Online BLACK FRIDAY - Pomáhame lokálnym biznisom

My v Levosphere máme veľmi rady lokálne biznisy, veľmi rady pomáhame lokálnym firmám s ich marketingom. Ak ste lokálny biznis, vlastníte lokálnu značku, budujete ju, alebo ju len obchodujete, vypočujte si tento podcast, v ktorom odpovieme na otázky, ktoré vás budú zaujímať.
00:54:00
  
26.11.2020

#74 Networking - dávajte, a potom berte

Martin Drahoš je zakladateľom spoločnosti BEEP.world, v ktorej vytvárajú prostredníctvom podujatí prostredie pre budovanie dôvery, rozvoj obchodných vzťahov, ale okrem toho aj osobnostný a firemný rozvoj. S Martinom sa v podcaste rozprávame o téme networking, ktorá je v biznis prostredí veľmi dôleži...
00:53:48
  
18.11.2020

#73 Ihrysko - značka a predaj hrou

Peter Černák je majiteľom firmy Ihrysko, ktorá prišla na náš trh s jedinečným konceptom, a to spájať správnych ľudí so správnymi hrami. Ich konkurenčnou výhodou a zároveň aj jadrom značky je pomáhať zákazníkom vybrať si tú najlepšiu hru a sprostredkovať im cez to zážitok. Ihrysko...
00:56:52
  
11.11.2020

#72 Neuromarketing - otvorte dvere do ľudskej mysle

Miroslav Švec pracuje v prieskumnej a neuromarketingovej agentúre DICIO Marketing, ktorá sa zameriava na komplexný marketingový výskum, kvalitatívne výskumné metódy, neuromarketing a mapovanie emócií. V podcaste spolu rozoberáme zaujímavú tému - neuromarketing, o ktorom Mirec hovorí, že to nie je ma...
00:26:04
  
04.11.2020

#71 KOTLER V PRAXI 6. diel - Preniknite do rozhodovania spotrebiteľa

Poďme späť k podcastu. Viete, čo ovplyvňuje správanie spotrebiteľa na naše marketingové aktivity? Existuje viacero faktorov, ktoré je potrebné sledovať pri jeho správaní, aby sme pochopili, prečo sa správa tak, ako sa správa. To, ako spotrebiteľ zareaguje na naše marketingové aktivity, či ich prijme...
00:42:47
  
28.10.2020

#70 Martinus - ako uviesť knihu na trh

Juraj Šlesar pôsobí v Martinuse ako marketingový manažér. Vďaka jeho dlhoročnému pôsobeniu v oblasti predaja kníh sa v podcaste dozvedávame množstvo užitočných informácií nie len o tom, ako funguje proces vydania knihy, ale aj o tom, ako sa robí marketing pre, tak špeciálny produkt, ako sú knihy. Vy...
×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.
OK