LEVOSPHERE - marketing v praxi

LEVOSPHERE - marketing v praxi

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.

Podcast LEVOSPHERE - marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (132 epizód)

51:15
  
pred 6 dňami

#126 E-shop je fuška, ako pomôže porovnávač?

Michal Král je zakladateľom jedného z najväčších vyhľadávačov tovaru na slovenskom trhu Pricemania.sk, ktorý od roku 2007 pomáha e-shopom zvyšovať návštevnosť a obrat. Dnes sú už cenové porovnávače pre väčšinu e-shopov štandardným, marketingovým nástrojom. Faktom je aj to, že ich mesačná návštevnosť...
57:09
  
24.11.2021

#125 Sila influencer marketingu na Slovensku

Jana Malaga je zakladateľkou ankety BLOGER ROKA, projektu Asociácia blogerov a influencerov a agentúry Content agency, ktorá sa zameriava na nastavenie obsahovej stratégie, tvorbu obsahu, PR a na spolupráce s influencermi. Práve téma influencer marketing rozdeľuje ľudí na 2 skupiny – jední jej fan...
56:45
  
17.11.2021

#124 Blockchain a kryptomeny marketingovou optikou

Peter Dendis, ktorý pôsobí vo FinTech platforme Salus Populi, sa špecializuje na blockchain a kryptomeny. Práve týmto témam venujeme tento rozhovor. Na prvý pohľad to nie je téma, ktorá sa spája s marketingom, no po vypočutí rozhovoru s Petrom zistíte, že kryptomeny nie sú len o investovaní, ale maj...
46:26
  
11.11.2021

#123 Design thinking – keď značka rozmýšľa za nás

Michaela Fuleková má bohaté skúsenosti v oblasti zákazníckej skúsenosti a špecializuje sa na oblasť design thinking. Práve on môže byť tým nástrojom, cez ktorý si spoločnosť môže vytvoriť konkurenčnú výhodu, preto by sme mu mali venovať pozornosť. V rozhovore si približujeme čo znamená design thinki...
01:04:45
  
03.11.2021

#122 Ako na SEO, ktoré sa bude páčiť Google

Filip Škultéty je riaditeľom online marketingovej agentúry Glidy. Jeho hlavnou špecializáciou je marketing vo vyhľadávačoch, čiže SEO a PPC kampane. Práve SEO je témou rozhovoru. Je to pojem, ktorý počúvame často, ale málokto mu naozaj rozumie. V podcaste si preto vysvetľujeme, čo znamená SEO, aká j...
21:56
  
27.10.2021

#121 Kotler v praxi 16. diel – komunikácia vs. komunikačný mix

V podcaste si približujeme posledné P z Kotlerového marketingového mixu, ktorým je promotion, teda komunikácia. Zoznamujeme sa so 4 nástrojmi komunikačného mixu, vysvetľujeme si, aké kroky by mali predchádzať tvorbe marketingovej komunikácie a približujeme si metódy zostavovania komunikačného rozpoč...
01:00:02
  
20.10.2021

#120 Ako začať s e-shopom cez Shoptet

Ivo Mrena je produktový a marketingový manažér spoločnosti Shoptet, ktorá ponúka e-commerce riešenie, na ktorom si podnikateľ môže postaviť svoj vlastný e-shop. V podcaste sa rozprávame práve na tému tvorba e-sohopu. Faktom je, že na Slovensku funguje viac ako 11-tisíc internetových obchodov a toto...
52:18
  
13.10.2021

#119 Ako šíriť videoobsah na YouTube

Mária Plačková, spolumajiteľka agentúry ARYS Media, sa špecializuje na online marketing a YouTube. V rozhovore sa rozprávame práve o YouTube, ktorý patrí medzi najvyužívanejšie sociálne médiá v digitále. V rozhovore sa naňho pozeráme z praktického hľadiska - ako ho nastavovať organicky a ako pristup...
01:02:06
  
07.10.2021

#118 Na čo myslieť pri expanzii e-shopu

Slávka Kollárová je spolumajiteľka slovenskej dizajnovej značky INSPIO, ktorá pôsobí vo viac ako 11 krajinách, a tak má bohaté skúsenosti s expanziou e-shopu do európskych krajín. V podcaste sa s nami delí o svoje skúsenosti a vedomosti. Z rozhovoru sa dozvedáme, že nás expanzia do zahraničia nemusí...
52:04
  
29.09.2021

#117 Praktické tipy ako na sociálne siete

Tamara Rogožníková Gončarová je marketérka a konzultantka pre komunikáciu na sociálnych sieťach. Je autorkou kníh, kurzov a e-bookov, prostredníctvom ktorých vzdeláva podnikateľov a tvorcov, ako efektívne robiť marketing cez Instagram a TikTok. V podcaste sa spolu rozprávame o sociálnych sieťach – o...
50:47
  
22.09.2021

#116 Sila Pinterestu, o ktorej ste doteraz nevedeli

Sarah Weiss, zakladateľka prvej Pinterest agentúry Soapbox na Slovensku, nám v podcaste rozpráva na doslova krásnu a kreatívnu tému, akou je Pinterest. V podcaste sa dozvedáme základné informácie o fungovaní Pinterestu, no Sarah nám spomína aj praktické informácie, ako by sa malo pracovať s touto pl...
01:47:48
  
16.09.2021

#115 Vízia - nebojte sa snívať srdcom, zákazníci vás budú nasledovať

Vízia je dôležitá. O tom vás presvedčí rozhovor s Ankou a Naďou, ktoré boli hostkami v livestreame s Otvorenou hrou, ktorých poslaním je zlepšovať to, ako sa cítia ľudia v práci a vďaka tomu posunúť svet ďalej. Hlavnou témou rozhovoru bola vízia, ale dostali sa aj k témam ako sú poslanie a stratégia...
48:42
  
08.09.2021

#114 Ako je brand marketing prepojený s emóciami ľudí

Denisa Pernicová, marketingová manažérka Billy, nám v podcaste vecne a zrozumiteľne rozpráva o téme marketingu značky a prakticky nám to vysvetľuje na tom, ako to funguje v retailovej sieti Billa. Hovorí, že brand marketing, teda budovanie značky, má v súčasnosti trochu iný význam, ako v minulosti....
44:40
  
01.09.2021

#113 Ako na tlačoviny s pridanou hodnotou

Lukáš Písecký, ktorý vedie spoločnosť DIW print, nám v podcaste rozpráva o praktickom prepojení tlače a marketingu. Rozprávame sa o tom, aký je prínos tlače pre marketingové aktivity a aké možnosti v tlači nám ponúka súčasná doba. Podcast by si mali vypočuť najmä všetci tí, ktorí tlačia marketingové...
11:12
  
25.08.2021

#112 Kotler v praxi 15. diel – podstata maloobchodu vs. veľkoobchodu

V ďalšej epizóde zo série Kotler v praxi si približujeme podstatu, význam a úlohy maloobchodu a veľkoobchodu v distribučnom kanáli. V podcaste spomíname aj hlavné typy maloobchodníkov a veľkoobchodníkov a to, ako sa v biznise rozhodujú. Kotler definuje malooobchod ako súhrn všetkých činností, ktor...
51:58
  
18.08.2021

#111 Na čom stojí email marketing bez spamu?

Jožko Kozák je majiteľom úspešného e-shopu top-nechty.sk, ktorý je teraz už známy pod značkou Noezon. V podcaste sa spolu rozprávame na tému email marketing. Dozvedáme sa, prečo má stále svoje čestné zastúpenie v komunikačnom mixe a ako s ním správne pracovať, aby bol efektívny. V podcaste sa dozved...
45:04
  
11.08.2021

#110 SVÄG TO GO – kaviareň v rukách marketéra

Martina Králová si počas svojej kariéry prešla viacerými pracovnými skúsenosťami, ktoré presahujú výrazne aj do marketingu. Tie aktuálne využíva ako spolumajiteľka v kaviarni SVÄG TO GO. Práve tá je témou rozhovoru. Vďaka Martininým bohatým skúsenostiam sa v rozhovore dozvedáme cenné rady o podnikan...
52:18
  
04.08.2021

#109 Online nakupovanie – štatistiky, fakty a rady

Juraj Szeghy pôsobí v agentúre Ipsos, kde vedie tím zameraný na projekty mystery shopping. V podcaste sa spolu rozprávame na tému online nakupovanie. Juraj nám prezrádza zaujímavé dáta o našom lokálnom slovenskom trhu v súvislosti s online nakupovaním a v druhej časti sa rozprávame o tom, čo je to m...
57:08
  
28.07.2021

#108 Markíza a Teleráno – tajomstvo ich úspechu

Zuzana Štelbaská, šéfredaktorka magazínu Reflex, Počasia aj Telerána a Michal Borec, riaditeľ PR a marketingu v televízii Markíza, sú hosťami zaujímavého rozhovoru. V podcaste sa rozprávame o 2 velikánoch z televíznych obrazoviek -  o samotnej Markíze a o relácií Teleráno. Zuzana a Michal nám v...
16:00
  
21.07.2021

#107 Kotler v praxi 14. diel – základná teória distribúcie

Rozhodovanie o marketingových kanáloch patrí medzi najdôležitejšie rozhodnutia, pred ktorými stojí manažment každej spoločnosti, pretože to má vplyv na všetky ostatné marketingové rozhodnutia. Jeho dôležitosť sa odráža aj v nastavení cenovej politiky, pretože je rozdiel v tom, ako sa nastavuje cena...
58:29
  
14.07.2021

#106 Cenotvorba si pýta vašu pozornosť, nie peňaženku

Peter Krišťák pôsobí v spoločnosti Pricewise, v ktorej pomáhajú klientom zvyšovať ich výnosy. V podcaste sa rozprávame na tému cena a jej tvorba. Táto téma môže na prvý pohľad znieť nudne, no jej dôležitosť v marketingovej stratégii je nespochybniteľná. Koniec koncov, práve toto P zo 4P marketingové...
46:43
  
07.07.2021

#105 SPP - pohľad do marketingu v energetike

Ivana Zelizňáková je riaditeľkou odboru marketingu v SPP. Energetika je segment, ktorý je pre naše životy úplný „must have“, ale z hľadiska atraktivity nie je na prvom mieste v hľadáčiku ako napríklad kozmetika, alebo obuv. Je to segment, ktorý je náročný na komunikáciu, pretože sa ťažšie približuje...
46:30
  
30.06.2021

#104 Zľavomat – keď sa rebranding značky podarí

Aleš Mlátilík je generálnym riaditeľom spoločnosti Zľavomat. Kedysi bola táto spoločnosť zľavovým portálom, neskôr sa však rozhodli značku budovať, potom ju aj predali a dnes je to úspešná spoločnosť. V podcaste sa rozprávame práve o tom, ako sa im podarilo previesť značku úspešným rebrandingom. Bud...
40:32
  
23.06.2021

#103 Digitálna stratégia prakticky

Milan Markovič je lídrom slovenského Effectixu a certifikovaným Google trénerom. Jeho doménou je digitálna stratégia v marketingu. Práve o nej a o tom, ako si ju správne nastaviť, sa spolu s Milanom rozprávame v podcaste. Digitálna stratégia znamená nastavenie procesu komunikácie spoločnosti podľa h...
14:09
  
16.06.2021

#102 KOTLER V PRAXI 13. diel - 9 cenových stratégií

V 13. epizóde zo série Kotler v praxi si približujeme tému tvorby cien produktov a cenové stratégie podľa teórie Kotlera. Viete, ako sa správne stanovuje cena? Častým prekvapením je fakt, že cenotvorba nie je len určovanie cien jednotlivých produktov. Základom je stanovenie cenovej úrovne, ktorá obs...
×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.