Divadelná kritika: O ľavicových témach, polotovaroch a angažovanosti (Dramplán)
01:00:12
Podcast: Kapitalx

24.05.2021
Nový divadelný podcast Dramplán bude prinášať vhľad do dramaturgie domácich divadiel, no bude tiež približovať jednotlivé divadelné profesie a to, ako divadlo komplexne funguje. V druhom dieli Dramplánu sa venujeme Divadelnej kritike. S divadelnou kritičkou Katarínou K. Cvečkovou a teatrológom Karolom Mišovicom, ktorí sú obaja na poli divadelnej kritiky etablovaní, no každý s odlišným zameraním, sme sa zhovárali o tom, čo to divadelná veda a kritika vôbec sú, či je súčasné domáce divadlo dosť angažované a či má divadelná kritika a veda niesť zodpovednosť za témy, ktoré sa v divadlách (ne)vyskytujú. Načreli sme však tiež do úvah o tom, aké problémy trápia súčasné tvorkyne a tvorcov na nezávislej scéne, no tiež v zriaďovaných divadlách. Podcast podporila Rosa Luxemburg Stiftung so zastúpením v Českej republike a Fond na podporu umenia.

Podcast Kapitalx je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.