Jak Salesforce buduje prediktivní obchodní mašinu (Michal Rulík)
07:11

Jak Salesforce buduje prediktivní obchodní mašinu (Michal Rulík)

27.09.2021
Salesforce je za poslední léta nejrychleji rostoucí technologická společnost. Se svým unikátním produktem a přístupem dosáhla v roce 2020 tržeb 17,1 miliardy dolarů. Podívejme se společně „pod kapotu“, jak Salesforce spravuje strukturuje a umožňuje vlastní prodejní organizaci dosáhnout svých agresivních prodejních cílů. Jakým způsobem se zaměřuje na optimalizaci potenciálu, akceleraci pipeline, produktivitu obchodního zástupce a hlavně – celkovou zákaznickou zkušenost při prodeji.Michal Rulík se přidal k Salesforce v roce 2016 a sedí v centrále pro EMEA region v irském Dublinu. Aktuálně působí na regionální obchodní pozici pro enterprise zákazníky. Michal je obchodník primárně se zkušenostmi z technologických firem zaměřených na cloudové služby, kterým se věnuje od roku 2010. Před Salesforce měl možnost sbírat zkušenosti také ve společnostech SAP, Oracle v rámci českého zastoupení nebo také v Microsoftu ve Velké Británii.

Podcast Experience Talks je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.