Ako mať šťastných zamestnancov aj klientov (Alex Prochyra, Managino/dabl.) - Marketingové digiTALKy
Ako v marketingovej agentúre podávať dobrý výkon, mať spokojných klientov, no zároveň udržať psychickú pohodu všetkých zamestnancov?
Svoje tajomstvo nám prezradil víťaz Zlatej Stoličky 2023 – súťaže o najlepšieho zamestnávateľa roka medzi marketingovými agentúrami, Founder & CEO agentúry Managino (dabl.), Alex Prochyra.
Dozvieš sa napríklad:
- Ako si nastaviť firemnú kultúru a procesy tak, aby boli zamestnanci angažovaní a tešili sa z práce.
- Ako si plánovať projekty tak, aby ste dlhodobo dokázali doručovať skvelé výsledky a byť ziskoví, bez preťaženia zamestnancov.
- Ako si nastaviť komunikáciu s klientom, aby boli obe strany spokojné.
- Prečo je dôležité mať s klientom partnerský vzťah.
- Ako pristupovať k juniorom a ako si zamestnancov udržať.
- Prečo je v marketingovej brandži taká vysoká fluktuácia a v čom robia agentúry vo vzťahu k svojim zamestnancom najväčšie chyby.
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.