07:42
Podcast: Digitálna Univerzita
#3 Audio tvorí 31% konzumovaného obsahu, ale do tohto typu obsahu ide len 9 % reklamných budgetov. Prečo? - NOVINKY zo sveta marketingu (19.2.-25.2.)
27.02.2024
Novinky:
- Kampaň Performance Max prináša nové funkcie v tvorbe kreatívy.
- Koncom tohto mesiaca začne spoločnosť Apple účtovať používateľom systému iOS 30 % poplatok.
- Audio tvorí 31% konzumovaného obsahu.
- Walmart oznámil, že za 2,3 miliardy dolárov získal výrobcu inteligentných televízorov Vizio.
- Ako využiť nový report v Google Analytics 4.
- Snapchat prekročil 800 miliónov aktívnych používateľov mesačne.
- V Meta Ads pribudla možnosť nastavenia cieľovej frekvencie čiže Target frequency.
- Meta spustila nový test vzájomného uverejňovania príspevkov medzi aplikáciami Facebook a Threads.
- Google aktuálne testuje odstránenie karty Správy.
- TikTok otvorí „volebné centrá“.
- TikTok prichádza s novou príručkou pre tvorbu kreatívnej stratégie.
- TikTok shop si obľúbili malé a stredné firmy.
- Bude TikTok pod zvýšeným dohľadom EÚ?
- YouTube experimentuje s novým spôsobom triedenia videí na základe farby.
Podujatia:
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Digitálna Univerzita
Kategórie: